Virtual Cockpit (kleur veranderen).

nakharry

Forumguru
Klein vraagje.

Weet iemand wellicht hoe je de kleur van de Virtual Cockpit kan veranderen?

Ik heb al even op het Forum gezocht naar een eventuele uitleg, maar kan het zo snel niet vinden. De sfeerverlichting krijg ik wel van kleur verandert maar helaas de Virtual Cockpit niet.

Bedankt alvast voor de vriendelijke assistentie :thumbsup:
 

hemi24

Forumguru
Verandert mee met de sfeerverlichting inderdaad, ookal zal er afhankelijk ven de gekozen weergave niet zoveel meekleuren...
 

nakharry

Forumguru
Okay, de VC is bij ons hoofdzakelijk rood en als ik de sfeerverlichting op een andere kleur zet blijft de VC rood:pieker:

Vanmiddag als het droog is nog maar eens even rommelen dan.

In ieder geval goed om te weten dat ik niet naar een aparte instelling hoef te zoeken:thumbsup:
 

nakharry

Forumguru
En dan is onder de Sportstand neem ik aan?

Ben vanmiddag nog eens bezig geweest, maar kleurinstellingen zoals in deze bijgesloten video krijg ik echt niet voor elkaar. Iemand een idee hoe dit dit moet en of dit uberhaupt wel kan?


Bedankt alvast voor de reacties en eventuele tips!
 

Timmer

Donateur
Bij mij is de overheersende kleur ook rood, sfeerverlichting veranderen brengt een minimale wijziging aan de VC met zich mee. Brandstofpijl en dergelijke kan e niet van kleur veranderen zonder fysiek die leds los te solderen en er andere in te plaatsen (wederom solderen)

nuja, brandstofpijl kan je ook rood krijgen, maar dan sta je in reserve
 

nakharry

Forumguru
Okay, maar die gast in dat filmpje verandert toch wel degelijk de kleur van de VC of ben ik nou gek @hemi24 ?

Heeft hij een ander type Karoq bijv. een RS wellicht of een ander type wat hier niet leverbaar is? :pardon:
 

hemi24

Forumguru
Hij heeft een normale, niet Sportline, uitvoering.
Net zoiets als in mijn Kodiaq Business Edition :

0D86C905-D625-42C8-8B12-892FCAB8500F.jpeg
 

nakharry

Forumguru
Ja en bij jou kan het dus ook niet, maar hij verandert wel alles in 10 verschillende kleuren maf toch?


thumbnail_IMG_8435.jpg thumbnail_IMG_8436.jpg
 

hemi24

Forumguru

Bijlagen

  • C1B8761B-A23A-4E47-9BF6-F3092FCDF861.jpeg
    C1B8761B-A23A-4E47-9BF6-F3092FCDF861.jpeg
    64,3 KB · Weergaven: 114
  • 4A2EA0FF-2E0F-43AD-9D46-BD908A78548B.jpeg
    4A2EA0FF-2E0F-43AD-9D46-BD908A78548B.jpeg
    60 KB · Weergaven: 121
  • FC886237-1D80-4E18-AA45-8C9B971C7922.jpeg
    FC886237-1D80-4E18-AA45-8C9B971C7922.jpeg
    82,9 KB · Weergaven: 123
  • D72A4BE2-7A83-4EE9-BF87-CBB0ED483A1B.jpeg
    D72A4BE2-7A83-4EE9-BF87-CBB0ED483A1B.jpeg
    87,7 KB · Weergaven: 107

nakharry

Forumguru
Okay laat ik het iets helderder vragen dan @hemi24 , op welke uitvoering van de Skoda Karoq kan je het dan wel instellen en bij welke uitvoering niet?
 

hemi24

Forumguru
Bij alle uitvoering lijkt mij, alleen verandert er bij het VC van de Sportline niet zoveel als bij de normale (niet Sportline) versies...

leg nou eens duidelijk uit waar je naar op zoek bent..!
 

nakharry

Forumguru
Bij alle uitvoering lijkt mij, alleen verandert er bij het VC van de Sportline niet zoveel als bij de normale (niet Sportline) versies...

leg nou eens duidelijk uit waar je naar op zoek bent..!


Je kan die 10 kleuren van de VC bij alle Karoq modellen instellen behalve bij de Sportline, dat is wat je zegt?
 
Heb je bij de instellingen in sfeerverlichting de keuze wel op handmatig staan, bij de keuze op automatisch, is het bij mij afhankelijk van de drive mode. 20201005_103203.jpg
 

hemi24

Forumguru
En de rode accenten in de weergave bij de Sportline blijven rood, ongeacht welke achtergrondkleur je kiest, net zoals het carbon niet mee zal veranderen.

Bij een VC in een “normale” uitvoering is de standaard kleurstelling grijstinten en veranderd er veel meer mee als je de achtergrondkleur aanpast.

Als je DriveMode hebt en de kleuren op automatisch hebt staan zal deze meeveranderen met de afzonderlijke standen.

Op je voorgaande foto’s laat je wel zien dat je de kleur hebt kunnen wijzigen naar blauw, als ik het goed zie?
 
Bovenaan Onderaan