Verwijderen van Merk/Type en de leasemaatschappij

Re: Verwijderen van Merk/Type en de leasemaatschap

Mijn auto komt bij Leaseplan vandaan. Heb het toen niet aan leaseplan gevraagd, maar gewoon aan de dealer. Was geen enkel probleem.
 

VEEJAY

Forumguru
Re: Verwijderen van Merk/Type en de leasemaatschap

Wat een watjes die dealer, maar goed ze wisten ook niet hoe de procedure was met tijdelijk kentekenplaten...
 
Re: Verwijderen van Merk/Type en de leasemaatschap

Nog geen bericht van Leaseplan gehad.
Ga ze nog maar een keertje mailen.
Op mijn offerte staat ook verwijderen type aanduiding... ben benieuwd.

gr. Hoekie
 
Re: Verwijderen van Merk/Type en de leasemaatschap

</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Nog geen bericht van Leaseplan gehad.
Ga ze nog maar een keertje mailen.
Op mijn offerte staat ook verwijderen type aanduiding... ben benieuwd.

gr. Hoekie

[/ QUOTE ]

Heb antwoord;

Het blijkt dat de type aanduiding altijd bij aflevering op de auto zit, dit zal na levering moeten worden verwijderd. LeasePlan is aan het bekijken hoe wij hiermee omgaan.

Ik krijg deze week uitsluitsel hierover....
 

higgy

Forumguru
Re: Verwijderen van Merk/Type en de leasemaatschap

Wow!
Daar zijn dus inmiddels een paar duurbetaalde mensen mee bezig, en we praten over een stukje plastic van € 1,00 dat bij vele leaserijders er probleemloos afgehaald is door probleemloze garages... /forum/images/graemlins/ahum.gif
 

VEEJAY

Forumguru
Re: Verwijderen van Merk/Type en de leasemaatschap

Nou tis niet 1 euro, tis rond de 15 euro. Een RS embleem is al iets van 30 euro.

Mijn vorige auto was van Leaseplan en heb zelf de letters verwijderd na 1 jaar, huidige auto is van LP en de dealer had het op de offerte gezet en na levering keurig verwijderd.
 

Logic

Actief lid
Re: Verwijderen van Merk/Type en de leasemaatschap

De fohn en een hobbymesje was alles wat ik nodig had....
O ja en de stickerverwijderaar voor de restjes.

En ja, dus ook een doekje.
 

VEEJAY

Forumguru
Re: Verwijderen van Merk/Type en de leasemaatschap

heeeeeel voorzichtig met het hobbymesje (ik weet er alles van) /forum/images/graemlins/407.gif

Beter is met geduld en zonder hobbymesje /forum/images/graemlins/24.gif
 

Jan_Hein

Actief lid
Re: Verwijderen van Merk/Type en de leasemaatschap

Ik haal er mooi niks af !!!!!
Ben trots op het Skoda logo en ik schaam me niet om met een Fabia of een Octavia te rijden.
Ben eigenlijk wel blij dat er straks geen 2.0 FSI op staat, maar gewoon FSI. Zien ze aan de buitenkant niet wat ie kan.... hahaha.

Groeten, Jan-Hein
 
Re: Verwijderen van Merk/Type en de leasemaatschap

Mail gehad van Leaseplan.
Ze gaan opdracht geven aan Duindam om het te verwijderen /forum/images/graemlins/24.gif
Bij eventueel beschadigen zijn zij verantwoordelijk zoals beschreven in deze mail... /forum/images/graemlins/24.gif

Toppie dus!!
 

JeroenT

Nieuw lid
Re: Verwijderen van Merk/Type en de leasemaatschap

Even een vraagje, ik zie dat Jan-Hein er een krijgt waar alleen FSI op staat en niet de 2.0. Is dat standaard?
 

ougie

Forumguru
Re: Verwijderen van Merk/Type en de leasemaatschap

He, He, eindelijk iemand waar ik mee kan praten. JAN HEIN, ik ben trots op je, net als jij schaam ik mij niet voor het Skoda logo. Sterker nog, ik ga juist de discussie aan als mensen over ZIJN imago beginnen, en geloof me, ik win altijd. Skoda moet natuurlijk wel betaalbaar blijven, wat dat is een belangrijk onderdeel van de discussie. Ach ik hoef het jouw niet uit te leggen. Gewoon laten zitten dat logo. /forum/images/graemlins/wink.gif
 

higgy

Forumguru
Re: Verwijderen van Merk/Type en de leasemaatschap

@Ougie: volgens mij wil niemand hier z'n SKODA-LOGO erafhalen, maar (slechts) de type-aanduiding en evt. de motorinhoud.
Op de kont van mijn zwarte combi staat trots het Skoda-logo in het midden, maar ook niet meer dan dat. Dus geen Octavia en geen 1.6 MPi.
Enkel en alleen omdat dat mooi strak staat.
 

VEEJAY

Forumguru
Re: Verwijderen van Merk/Type en de leasemaatschap

@ougie je begrijpt ons verkeerd het gaat inderdaad om de typeaanduiding.

Mijn dealer begon bij aflevering van de auto ook spontaan de Skoda logo eraf te halen, toen zei ik:"nee,nee ho ho dat wil ik niet meneer!" /forum/images/graemlins/winkie.gif
 

ougie

Forumguru
Re: Verwijderen van Merk/Type en de leasemaatschap

Oke dan, ik begon mij al zorgen te maken. /forum/images/graemlins/545.gif
 
Bovenaan Onderaan