Verwijderen van Merk/Type en de leasemaatschappij

Swiebertje

Nieuw lid
Re: Verwijderen van Merk/Type en de leasemaatschap

Maakt de leasemij. niets uit, ik heb het er ook af laten halen. Staat erg strak. Het is niet mogelijk om hem af fabriek zonder de type aanduiding te bestellen. De dealer haalt het er inderdaad met een fohn af, effe poetsen ... en een geweldig resultaat. /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif
 
Re: Verwijderen van Merk/Type en de leasemaatschap

Florentino Ariza,

Ik werk bij ING Carlease en je hebt het dus aan mij gevraagd, uiteraard hebben wij als leasemij. er geen problemen mee dat de type aanduiding wordt verwijderd. Dit is inderdaad vele malen mooier vandaar dat ik het op mijn eigen Skoda ook heb laten verwijderen.

Nogmaals vele plezierige kilometers toegewenst.
 

guitar_billy

Senior Member
Re: Verwijderen van Merk/Type en de leasemaatschap

van mijn drie jaar oude Octavia heb ik laatst de badges op de zijkant verwijderd. dit met een fohn en een plastik schraper. de lijm was wel erg kauwgom-achtig geworden, maar is er toch mooi afgekomen. een beetje wasbenzine, beetje poetsen met was, klaar.

ik plan nog achterop de 2.0 en Octavia eraf te halen. dit is ook allemaal geplakt.
twijfel nog wel over "Octavia". dit zijn afzonderlijke letters en lijkt me erg moeilijk er ooit weer netjes op te plakken...
 
Re: Verwijderen van Merk/Type en de leasemaatschap

Hey Florentino,

Het betrefd hier de dealer in Hoogland, Kreijne. Ze hebben me er ook niet op gewezen dat het te bestellen was zoals hier te lezen is. Hij vond het raar dat je als merk je logo van de auto wil verwijderen..... Hmmm toch nog maar eens aandringen.
 
Re: Verwijderen van Merk/Type en de leasemaatschap

@Mothergoose, het is niet aan de dealer om te bepalen wat wel en niet raar is. Als jij het er af wilt dan doet hij dat maar gewoon. Anders doe je het zelf met de mededeling dat je in de toekomst naar een andere dealer gaat die minder moeilijk is.
 
Re: Verwijderen van Merk/Type en de leasemaatschap

</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Florentino Ariza,

Ik werk bij ING Carlease en je hebt het dus aan mij gevraagd, uiteraard hebben wij als leasemij. er geen problemen mee dat de type aanduiding wordt verwijderd. Dit is inderdaad vele malen mooier vandaar dat ik het op mijn eigen Skoda ook heb laten verwijderen.

Nogmaals vele plezierige kilometers toegewenst.

[/ QUOTE ]

Hilarisch /forum/images/graemlins/grin.gif De Skoda wereld blijkt een klein wereldje te zijn.
 
Re: Verwijderen van Merk/Type en de leasemaatschap

Hey Rogier,

Ergens heb je een punt, maar dit is de start bij een dealer die me aan staat en helpt de leaseprijs laag te houden. Lijkt mij een beetje onbeholpen als je je zo opstelt in het begin. Dreigen werkt naar mijn idee niet echt... Enehhh Ik heb geen dealer nodig om een plakkertje van mijn verse O2 af te halen.....


PS: ING, leuk, mijn nieuwe auto komt bij jullie vandaan!!! Goede prijs voor een DSG.... /forum/images/graemlins/489.gif

</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
@Mothergoose, het is niet aan de dealer om te bepalen wat wel en niet raar is. Als jij het er af wilt dan doet hij dat maar gewoon. Anders doe je het zelf met de mededeling dat je in de toekomst naar een andere dealer gaat die minder moeilijk is.

[/ QUOTE ]
 

Logic

Actief lid
Re: Verwijderen van Merk/Type en de leasemaatschap

hier nog een ING klantje, en mijn 2 collega's ook maar die hebben een Astra /forum/images/graemlins/frown.gif
 
Re: Verwijderen van Merk/Type en de leasemaatschap

</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Mijn dealer wil het niet doen, Ik heb vandaag mijn O2 besteld. Hij gaf aan het eerder meegemaakt te hebben dat de lak beschadigd... Bij alle andere auto's gewoon föhnen en zonder problemen verwijderd. Nog nooit iemand die er iets van gezecht heeft.

Is de 'lange balk' met TDI erop ook geplakt?

[/ QUOTE ]

Hoi,

Vandaag even mailcontact gehad met de dealer.
Ik had de vraag of de typeaanduiding verwijdert kan worden op het moment dat ze de auto gaan leveren. (1e week januari)

Kreeg als antwoord;

Over de type aanduiding aan de achterzijde van uw auto moet ik u helaas mededelen dat wij deze niet meer verwijderen van een auto.
Aangezien er een grote kans bestaat dat de blanke lak laag loslaat bij het verwijderen van de emblemen.
Na enige telefoontjes met de lease maatschappijen hebben wij de beslissing moeten nemen dat we deze werkzaamheden niet meer verrichten.Dit kunnen wij enkel nog maar doen nadat de eigenaar er opdracht voor heeft gegeven.Dit houdt in dat als er kosten uit vloeien deze dan ook voor de opdrachtgever zijn.


Tja....
Groet,
Hoekie
 

VEEJAY

Forumguru
Re: Verwijderen van Merk/Type en de leasemaatschap

wat een onzin, en trouwens ik kan me niet voorstellen dat een dealer hier geld voor vraagt. Als dat wel zo is ziet zo'n dealer mij niet meer. Kom op zeg, waar heb je het over.
 

AMBIO2

Actief lid
Re: Verwijderen van Merk/Type en de leasemaatschap

Haal de typeaanduiding er lekker zelf af.
Heb ik ook gedaan , geen centje pijn , alhoewel, wel aan m'n
nagels. Gebruik er een fohn bij maar maak het ook weer niet
te heet zodat je de lak eraf smelt.
Voor het resultaat zie foto in fotogalerij ( superstrak ) /forum/images/graemlins/489.gif
 
Re: Verwijderen van Merk/Type en de leasemaatschap

</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Welke dealer is dat? En wat vindt Leaseplan er zelf van?

[/ QUOTE ]

Duindam in Den Haag.
Leaseplan heb ik nog niet gevraagd.

Groet,
Hoekie
 
Re: Verwijderen van Merk/Type en de leasemaatschap

</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
wat een onzin, en trouwens ik kan me niet voorstellen dat een dealer hier geld voor vraagt. Als dat wel zo is ziet zo'n dealer mij niet meer. Kom op zeg, waar heb je het over.

[/ QUOTE ]

Ze vragen hier ook geen geld voor.
Mocht het alleen fout gaan en het moet opnieuw gespoten worden willen zij niet verantwoordelijk zijn.
Dus het kan wel... maar je bent niet gedekt.

Gr. Hoekie
 
Re: Verwijderen van Merk/Type en de leasemaatschap

Leuk dat hier een ING Carlease medewerker rondhangt. Kan van pas komen bij specifieke Leasemij vragen.

Ook ik ga in december mijn Octavia 1.9TDI bestellen bij ING Carlease. Erg handig trouwens, die online fleetagent!
 

VEEJAY

Forumguru
Re: Verwijderen van Merk/Type en de leasemaatschap

Bel ff de sneeuwbalgarage of rij even langs, ook in Den Haag.
 

___JC___

Forumguru
Re: Verwijderen van Merk/Type en de leasemaatschap

</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />

Ook ik ga in december mijn Octavia 1.9TDI bestellen bij ING Carlease. Erg handig trouwens, die online fleetagent!

[/ QUOTE ]

Superhandig die FLeet agent!! Maar de RS staat er nog niet op... /forum/images/graemlins/frown.gif
Gaat wel gebeuren deze week als het goed is. Ben benieuwd! /forum/images/graemlins/confused.gif
 
Re: Verwijderen van Merk/Type en de leasemaatschap

</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Welke dealer is dat? En wat vindt Leaseplan er zelf van?

[/ QUOTE ]

Heb de vraag uitstaan bij Leaseplan.
gr. Hoekie
 
Bovenaan Onderaan