Verwijderen van Merk/Type en de leasemaatschappij

Ik zie op foto's dat sommigen van jullie de aanduidingen van "Octavia" en TDI (laten) verwijderen van de achterkant van de auto. Ik verwacht deze week een telefoontje van de dealer om een afspraak te maken voor de aflevering en wilde hem eventueel ook gaan vragen of ze de belettering kunnen verwijderen.
Maar nu vraag ik me af of mijn leasemaatschappij daar om wat voor reden dan ook problemen mee zou kunnen hebben. Heeft een van jullie daar een idee over? Ik wil ook geen slapende honden wakker maken door het ze te vragen.
 
Gewoon er af halen, leasemaatschappij zal er echt niet wakker van kunnen liggen. Zo lang de restwaarde er maar niet minder door wordt en dat zal niet snel het geval zijn zonder Type aanduiding.
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
het is veel mooier

[/ QUOTE ]
Dat is zeker waar ja. Ik zal het maar gewoon laten doen. Ik zag op verschillende foto's op het forum dat het er best strak uit ziet.
 
Re: Verwijderen van Merk/Type en de leasemaatschap

Met een fohn heb ik begrepen, dan laat het lijm zo los. Stukje flosdraad er achter om het te proces te versnellen doet ook wonderen zonder het lak te beschadigen.
 

Karstieman

Forumguru
Re: Verwijderen van Merk/Type en de leasemaatschap

Of gewoon even door de dealer laten doen, die heeft 't vaker gedaan. Dan weet je 'zeker' dat 't goed gaat.
 
Re: Verwijderen van Merk/Type en de leasemaatschap

Volgens mij kun je het toch wel het beste direct laten doen. Anders krijg je vast kleurverschillen.
 
Re: Verwijderen van Merk/Type en de leasemaatschap

Mijn dealer wil het niet doen, Ik heb vandaag mijn O2 besteld. Hij gaf aan het eerder meegemaakt te hebben dat de lak beschadigd... Bij alle andere auto's gewoon föhnen en zonder problemen verwijderd. Nog nooit iemand die er iets van gezecht heeft.

Is de 'lange balk' met TDI erop ook geplakt?
 

influenza

Nieuw lid
Re: Verwijderen van Merk/Type en de leasemaatschap

Ik heb het door de dealer laten verwijderen en het stond ook gewoon op de offerte die de lease maatschappij heeft gekregen (was wel kosteloos uiteraard). Ik kan me niet voorstellen dat de lease maatschappij er van wakker ligt. Het is in ieder geval strakker dan de in mijn ogen veel te grote letters.
 
Re: Verwijderen van Merk/Type en de leasemaatschap

</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Mijn dealer wil het niet doen, Ik heb vandaag mijn O2 besteld. Hij gaf aan het eerder meegemaakt te hebben dat de lak beschadigd... Bij alle andere auto's gewoon föhnen en zonder problemen verwijderd. Nog nooit iemand die er iets van gezecht heeft.

Is de 'lange balk' met TDI erop ook geplakt?

[/ QUOTE ]
Welke dealer was dat?
 
Re: Verwijderen van Merk/Type en de leasemaatschap

Bij mij stond het ook op de offerte voor 0 euro van Lease Plan. Mijn dealer zit in Almere.
 

Dutch4x4

Senior Member
Re: Verwijderen van Merk/Type en de leasemaatschap

Ja, ik zou me ook schamen voor een diesel!

*heeft dat gebrek aan nuance lekker te pakken* /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/wink.gif
 

Argus

Nieuw lid
Re: Verwijderen van Merk/Type en de leasemaatschap

Lage Landen Translease doet er niet moeilijk over.. staat ook gewoon op de offerte (gratis uiteraard)
 
Re: Verwijderen van Merk/Type en de leasemaatschap

</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Ja, ik zou me ook schamen voor een diesel!

*heeft dat gebrek aan nuance lekker te pakken* /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/wink.gif

[/ QUOTE ]
/forum/images/graemlins/grin.gif
Ze zullen me altijd nog kunnen herkennen aan de enorme roetwolk die ik achter me aan sleep.
 

Dutch4x4

Senior Member
Re: Verwijderen van Merk/Type en de leasemaatschap

/forum/images/graemlins/laugh.gif /forum/images/graemlins/laugh.gif /forum/images/graemlins/laugh.gif
 

Wullum

Actief lid
Re: Verwijderen van Merk/Type en de leasemaatschap

en de letters terugvragen en goed bewaren......
 
Bovenaan Onderaan