PizzaPieter
Donateur
Ik heb een dingetje waarvan ik een vermoeden heb wat t zou kunnen zijn, maar ook graag jullie advies.
Het duurt nogal even voordat ik warme lucht uit mn ventilatie systeem krijg. Dit was voorheen naar een minuut ofzo en kan nu gewoon 10 minuten duren. En áls t dan komt, dan is het niet écht warm. De motor dan is lekker op temperatuur (olietemp 95) en de koelvloeistof ook.
Onderweg ff gestopt en calibratie van de flappen gedaan, maar had geen effect
Co-pilot gaf me de eerst hint en vertelde dat koelvloeistofniveau belangrijk kan zijn. Motor is nu dus warm en niveau staat nét boven t minimum.
2e Co-pilot tip was voelen aan leidingen naar interieur. Eentje is behoorlijk warm, andere soort van lauw.
Makkelijkste win is morgen bij koude motor de koelvloeistof bijvullen en opnieuw testen, maar toch wil ik jullie adviezen ook nog ff horen.
Langzaam opwarmen zou kunnen komen door lekke thermostaat, maar dat verklaart niet waarom ik uiteindelijk niet toch héél warme lucht krijg. Zelfs op HI en airco uit en recirculatiestand komt er pislauwe lucht uit
Het duurt nogal even voordat ik warme lucht uit mn ventilatie systeem krijg. Dit was voorheen naar een minuut ofzo en kan nu gewoon 10 minuten duren. En áls t dan komt, dan is het niet écht warm. De motor dan is lekker op temperatuur (olietemp 95) en de koelvloeistof ook.
Onderweg ff gestopt en calibratie van de flappen gedaan, maar had geen effect
Co-pilot gaf me de eerst hint en vertelde dat koelvloeistofniveau belangrijk kan zijn. Motor is nu dus warm en niveau staat nét boven t minimum.
2e Co-pilot tip was voelen aan leidingen naar interieur. Eentje is behoorlijk warm, andere soort van lauw.
Makkelijkste win is morgen bij koude motor de koelvloeistof bijvullen en opnieuw testen, maar toch wil ik jullie adviezen ook nog ff horen.
Langzaam opwarmen zou kunnen komen door lekke thermostaat, maar dat verklaart niet waarom ik uiteindelijk niet toch héél warme lucht krijg. Zelfs op HI en airco uit en recirculatiestand komt er pislauwe lucht uit
