VERVALLEN - 15% korting bij xenonlamp.nl voor Skodaforum leden!

jjmghc7575

Nieuw lid
Vandaag bij xenonlamp.nl geweest voor een update van mijn Fabia II voorkant. drl led, mistlampen led, stadlichtjes led, knipperlichten led, en xenonlampen totaalprijs € 349 en ja dat is geld, serieus geld. Maar dan is alles ingebouwd (rot klus ivm bumper) en let op led alles 24 maanden garantie en xenon 36 maanden. En dat kan je niet krijgen in China ;) in Sittard geweest, top service lekkere koffie en super advies.
 

emilio3333

Forumguru
Ik heb er ook goede ervaringen mee.
Lampen zijn feller en mooier van kleur dan andere aanbieders is mijn ervaring.
En belangrijker; storingsvrij :)
 

Skoda-MAN

Forumguru
Vandaag besteld, ben benieuwd naar het licht resultaat en of het dagrijlicht gaat dimmen bij dimlicht aan . Ik laat het weten na plaatsing.
LED dagrijverlichting vervangingslampen H15
Beschikbaarheid: In voorraad

€ 59,00

Review :
LED lampen besteld en erin gezet voor de GP Thunder lampen. Wat een verschil, perfect. Super wit, fel een echte aanrader als je van mooi strak wit licht houd.(Geplaatst op 26-04-2016)
 

Joske

Forumguru
Wegens de vele vragen over de 15% kortingscode en ik niet meer weet of ze nog werkt geef ik ze gewoon even mee: SKF15

dan zijn er geen boze forumleden omdat ik niet direct antwoord via PB...


groeten
Joske
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Skoda-MAN

Forumguru
Vandaag besteld, ben benieuwd naar het licht resultaat en of het dagrijlicht gaat dimmen bij dimlicht aan . Ik laat het weten na plaatsing.
LED dagrijverlichting vervangingslampen H15

Ik heb de lampen geplaatst en na 1 rit in het donker er weer uitgehaald.
Het dagrijlicht is goed maar erg fel, maar als stadslicht onvoldoende gedimd = veel te fel voor tegenliggers.
Tevens geven de lampen foutmeldingen.
Oh ja, het grootlicht mist heel veel diepte in het lichtbeeld.

En ja, @Joske die korting bestaat nog.
 
Laatst bewerkt:

Noord26

Forumguru
Wegens de vele vragen over de 15% kortingscode en ik niet meer weet of ze nog werkt geef ik ze gewoon even mee: SKF15

dan zijn er geen boze forumleden omdat ik niet direct antwoord via PB...


groeten
Joske

Gewoon niet reageren op dergelijke PB's. Die mensen horen hier niet thuis.

Verbannen als het aan mij ligt zelfs van dit goedmoedige forum.
 

H@RM

Senior Member
Kreeg net een mail dat de kortingscode voor ons mooie forum niet meer geldig is.
In de webshop werkt deze nog wel maar achteraf krijg je een mail of je toch nog even de 15% extra wil betalen of de koop wil annuleren.

Meer mensen met deze ervaring?
Eind vorig jaar accepteerde xenonlamp.nl de kortingscode nog wel.

Misschien topictitel aan passen zodat andere leden zich de teleurstelling kunnen besparen
 

Bakkertje

Forumguru
Lol @B.Stuurder in den beginnen gebruikte xenonlamp de foto's van de site uit China waar ze zelf hun spullen bestelde.
Je koopt bij xenonlamp.nl exact dezelfde lampen als bij ali.

Ik heb ook nog nooit problemen gehad met elektronica uit China, alleen maar goede ervaringen, ook met garanties. En heb al heel wat daar vandaan laten komen, van Tablet en smartphone tot accu voor mijn Seiko horloge. Echt nog nooit problemen mee gehad. Sterker nog, heb ooit eens een router zelf verprutst en kreeg gewoon een nieuwe opgestuurd (en dat terwijl ik eerlijk had gemeld dat ik hem zelf stuk had gemaakt)

Verkopers op aliexpress krijgen ook pas betaald als je bevestigd dat je de spullen in goede orde binnen hebt. Zo niet krijg je gewoon je geld terug. Ook dat heb ik 1x mee gemaakt, en prompt kwam een week later alsnog het pakketje..

Maar goed, het gaat hier over een verlopen actie van xenonlamp.

Even een voorbeeld:
https://www.xenonlamp.nl/30w-highpower-canbus-led-6000k-mistlicht

A 39,95

Zelfde lamp bij Ali: https://nl.aliexpress.com/item/2pcs-30W-high-power-H8-6000K-xenon-White-Fog-led-Bulb-12V-canbus-led-Car-Head/32563183951.html

A 15,99 ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

B.Stuurder

Forumguru
Ik deel jouw positieve ervaringen met elektronica niet, wel de correcte behandeling, meestal, maar zo makkelijk als jij zegt heb ik ook nog niet gezien.
 
Bovenaan Onderaan