VERVALLEN - 15% korting bij xenonlamp.nl voor Skodaforum leden!

DeNnZ

Forumguru
Beste allen,

@Rob en later ikzelf hebben contact opgenomen met de webwinkel www.xenonlamp.nl met de vraag of er een mogelijkheid was om, net zoals een jaar of 3 geleden, een korting de geven aan leden van skodaforum.nl.

We kunnen jullie melden dat xenonlamp.nl positief heeft gereageerd op onze vraag en er wederom een kortingscode beschikbaar is gesteld voor leden van skodaforum.nl!

Even wat informatie:

-De code geeft recht op 15% korting op het assortiment.
-Producten van Philips en Osram zijn uitgesloten van de korting.
-De webshop biedt een 'Niet mooi, geld terug' garantie!
-De code is geldig t/m 31-12-2015
-De gebruiker dient zich te hebben voorgesteld in het Meet & Greet deel van ons forum.

De code kan middels PB aangevraagd worden bij @Rob of mijzelf, dit om het exclusief voor Skodaforum leden te houden!

Zowel @Rob als ikzelf zijn verder (op de korting na) niet gebaat bij deze samenwerking met xenonlamp.nl en hebben wij verder ook geen financiele belangen of banden met xenonlamp.nl
Wij hebben dit voor jullie verzorgt omdat Skodaforum.nl een fijn en behulpzaam platform is!

Veel plezier ermee!
 
Laatst bewerkt:

Taffy

Forumguru
Ben nog niet zo lang en bedrijvig op t forum en ga waarschijnlijk n domme vraag stellen.
Maar hoe PB ik,jou in dit geval ?
Heb wel interesse nl
 

Flit

Lid
Mooie actie!

Iemand enige ervaring met LED dimlichten?

Onze huidige Civic heeft H4 en ik zie hier 4000lumen bij vermeld staan. Dat is meer als een xenonlamp die 3200 a 3500lumen zou moeten doen.

https://www.xenonlamp.nl/led-dimlicht

Mijn ervaring is dat het zeer kritisch komt met een H4 koplamp en after-market xenon.

@DeNnZ: je hebt een prive berichtje.
 
Laatst bewerkt:

Bakkertje

Forumguru
Mooi initiatief, ik wil toch graag vermelden dat wanneer je echt geld wilt besparen je de lampen ook zelf kunt bestellen uit China gewoon via aliexpress punt kom.
Dat zijn immers dezelfde lampen als die zij verkopen..
 

Falcon

Donateur
Gek genoeg.. antwoord is ja.. zeker bij Aliexpress hebben ze daar een prima proces voor. Dat het even wat langer duurt dan hier in Nederland mag duidelijk zijn.


Ik mis trouwens op deze site de mogelijk om op je auto te kunnen zoeken en dan gelijk te zien welke lampen je moet hebben.
 

Joske

Forumguru
Wel Rob, omwille van je initiatief krijg je alsnog een dikke
images
van mij ;)
 

Joske

Forumguru
Meer informatie bij @Rob

Moest het toch even gezegd hebben.. het enthousiasme van @DeNnZ is niet te temmen en dan is natuurlijk hartstikke leuk
emoji6.png

Het is jammer dat je dit hier wilt gaan uitvechten, @Rob.

Ik zie dat jullie beiden wat posts zijn beginnen aanpassen? Is toch nergens voor nodig @DeNnZ ? Ik heb niet de indruk dat @Rob hier iets wou "uitvechten" hoor. Laat gerust je eerste post staan of pas ze aan dat zowel de code bij jou als bij @Rob te krijgen is?

:bloemen: Iedereen tevreden en het gaat er hem toch gewoon om dat de LEDEN van dit forum dankzij JULLIE een korting kunnen krijgen bij xenonlamp.nl ? :bloemen:
 

Rob

Forumguru
We hebben beiden het beste ermee voor en dienen hetzelfde doel. Ik denk @DeNnZ en ik even opnieuw moeten beginnen en de actie inderdaad samen afmaken en beheren. Zo is de continuïteit ook gewaarborgd.
 
Mooie actie @beide heren :)
Zo'n setje destijds ook in de civic gehad, was er erg tevreden mee.

Mooie actie!

Iemand enige ervaring met LED dimlichten?

Onze huidige Civic heeft H4 en ik zie hier 4000lumen bij vermeld staan. Dat is meer als een xenonlamp die 3200 a 3500lumen zou moeten doen.

https://www.xenonlamp.nl/led-dimlicht

Mijn ervaring is dat het zeer kritisch komt met een H4 koplamp en after-market xenon.

Wel het duurdere setje gekozen om strooilicht te beperken. De met de R lamp (reflector) en dan de 5000k. Niet te blauw maar mooi wit en een verademing voor de avond. En heel makkelijk aan te sluiten. Echt plug en licht. (H4bi xenon)

Daarvoor een pilot set gehad van 2,5x zo duur maar verschil niet gezien.
Behalve vele draden extra.

Grts M
 
  • Leuk
Waarderingen: Rob

bobby45

Actief lid
Ja zelf bestellen in china kan.
Iets meer betalen meer service xenon Jan

mijn ervaring mijn motor heeft dim H7 groot licht H9 en kleur 4300/5000.

Jan xenon heeft een set je samen gesteld a 60 euro:thumbsup:
 
Bovenaan Onderaan