VERVALLEN - 15% korting bij xenonlamp.nl voor Skodaforum leden!

newwolf84

Forumguru
Ziet er goed uit @Taffy ! Ben benieuwd naar de lampjes die naar mij onderweg zijn, als het goed is komen ze vrijdag binnen, heb DRL en mistlamp H8 besteld in LED.
 

Taffy

Forumguru
@newwolf84 Mistlampen gaat m'n volgende worden,niet te veel ineens hè, moet wat te wensen overblijven ;)
En knipper achter is nog bij mij onderweg ( Chinese , dus benieuwd of ze canbusvrij zijn :mad:!)
Zal ze zaterdag dan wel ns komen bewonderen :jaja:
 

newwolf84

Forumguru
Nee idd moet wat te wensen overblijven evenals de centjes daarvoor, gaat hard met de LED bestellingen ;)

a.s. zaterdag ben ik er niet bij, heb andere verplichtingen, denk er wel over om de meeting in Varsseveld bij te wonen, is ook wat dichterbij voor mij.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Taffy

Forumguru
Nee idd moet wat te wensen overblijven evenals de centjes daarvoor, gaat hard met de LED bestellingen ;)

a.s. zaterdag ben ik er niet bij, heb andere verplichtingen, denk er wel over om de meeting in Varsseveld bij te wonen, is ook wat dichterbij voor mij.

+1 inderdaad.....Minister van Financiën ook tevreden houden :D
In Varsseveld ben ik er ook bij, gaat voor mij een 'wereldreis' worden ;) nu maar 15 minuutjes
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Harrynak63

Actief lid
Vorig weekend een bestelling geplaatst bij Xenonlamp voor mijn H8 DRL/mistlampen.
Daarbij was ik vergeten de kortingscode te gebruiken. Deze korting is na het sturen van een mailtje nog keurig verrekend en het verschil is teruggeboekt.
Dikke pluim voor Xenonlamp, ik heb wel eens anders meegemaakt. Ga zo door.
Lampjes zitten er netjes in en geven een enorme bak met licht.
 

emilio3333

Forumguru
Achteruitrijlamp van Taffy is inderdaad een erg goede lamp! Heb deze ook in de Leon zitten en komt ook van Xenonlamp.nl.
Al veel goedkopere varianten gezien maar allemaal minder mooi licht of minder fel.
En ja prijs is vrij hoog tov Aliexpress.

Maar ik ben super tevreden over de kwaliteit en ben die prijs inmiddels al lang weer vergeten. Lamp gaat tig jaar mee en kan steeds mee naar een volgende auto.
 
Bovenaan Onderaan