Versnellingsbak lastig in zijn 4e versnelling (handbak)

Status
Niet open voor verdere reacties.

hvana

Lid
Tja, toen moest je je achterruitverwarming er nog zelf opplakken, en was rugleuning verstellen en hoofdsteunen nog een optie. Opleuken gebeurde met een paar zwarte spatlappen en een sierstukje op het uitlaatpijpje. De nozem deed hella verstralers onder de chrome bumper. En wat zat het lekker in de zomer die skai bekleding. En sturen was meer de richting aangeven waar je naartoe wilde op de Alfaatjes na dan. Mooie tijden:jaja::jaja:
 

nakharry

Forumguru
Misschien Off Topic, maar heel het weekend een vervangende auto voor de Karoq, een nieuwe Octavia Combi 1.0 110 pk 6 bak..

Valt niet tegen... schakelt enigszins ook wat stroef maar geen geprak af en toe in zn 4...
 

nakharry

Forumguru
Laatste VAG product... misschien leer ik ooit nog eens van mn fouten, VAG in ieder geval niet :deuk:

Als een Japans bedrijf zoiets produceert wordt er bijna Harikiri gepleegd door de Directie en 20 keer Mea (Maxima) Culpa...
 

leon-cupra

Forumguru
Als je op Google reviews leest over Aziatische merken zitten er ook genoeg negatieve tussen waar de dealers en het merk ook niet tussen komen.
Is gewoon een ziekte van het winstbejag.
 

nakharry

Forumguru
Ja dat laatste is zeker waar @leon-cupra

Nu moet ik wel zeggen dat Aziatische bedrijven iets sneller de productielijn aan zullen passen terwijl hier in het westen tegen willens en wetens (winstbejag) door geproduceerd blijft worden..

Maar goed .. allemaal frustratie van mijn kant ;)
 

EdK

Forumguru
Hoor het al, op je knieën naar bed toe en je vrouw niet blij want die had nog andere plannen die je dan niet meer lukken.......:koffie::D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan