Verschil in weggedrag 16"/17"/18" ?

  • Onderwerp starter Ex-lid 12606
  • Startdatum

Rick

Senior Member
Dat noem ik geen deinen... deinen is wmb als je over een niet vlakke weg rijdt en de auto blijft na-veren. Daar heb ik zeker geen last van. Herken wel dat de auto in de bocht wat in zakt ja. Dat is een direct gevolg van de standaard wat op comfort afgestelde O3.
 

Fean

Forumguru
Dat noem ik geen deinen... deinen is wmb als je over een niet vlakke weg rijdt en de auto blijft na-veren. Daar heb ik zeker geen last van. Herken wel dat de auto in de bocht wat in zakt ja. Dat is een direct gevolg van de standaard wat op comfort afgestelde O3.

Deinen of lagere "rolneiging" zijn allebei niet wenselijk voor de controle (wel comfortabel), ik denk dat die laatste inderdaad een betere omschrijving geeft voor het bochten verhaal.

Eenmaal een sportonderstel gewend.. dan valt al het andere "gewiebel" onder deinen:D
 
  • Leuk
Waarderingen: Rick
Het is maar net wat je gewend bent. Ik vind deze auto super stabiel en zeker niet deinen.... Maar ja, ik reed hiervoor een Fiat Punto Grande.... Als je dan een bocht neemt zit je met je wang tegen het raam.... ;)
 
Laatst bewerkt:

Fean

Forumguru
Het is maar netwerk at je gewend bent. Ik vind deze auto super stabiel en zeker niet deinen.... Maar ja, ik reed hiervoor een Fiat Punto Grande.... Als je Dane en bocht neem zit je met de wang tegen het raam.... ;)

haha, ja precies zeker in deze tijden heb je een koude wang!

Vergeleken met andere karren staat de standaard OC3 goed strak/star/stug op zijn poten. Standaard wat meer dan andere auto's die ik heb gereden. Ik ben er wel van.., maar dat is wel duidelijk ;)
 

Canon-Eye

Forumguru
Overhellen? 't Is inderdaad maar net wat je gewend bent.

Als tweede autootje ooit jarenlang besteleenden (2 verschillende) gereden.
Dát is pas overhellen: met je oren zowat over straat... :jaja:
Overigens bleef zo'n ding daarbij op allerlei verschillende ondergronden (asfalt, kinderkopkes, bospaden, strand) toch strak in het spoor, dat dan weer wel!
 

Joske

Forumguru
Je geraakt dan misschien wel makkelijker IN je wagen.. maar als "oudje" er UIT geraken lijkt me toch moeilijker bij een verlaagde auto.. :pieker: ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Als je de verkeerde persoon treft wel idd, dan lig jij nog op straat en heb je het nakijken. Kan je overigens wel mooie foto's maken van de wagen zo laag.
 
Bovenaan Onderaan