Verrassend Skoda

LenK

Forumguru
Hier wel een kaart maar nog steeds geen Skoda magazine.
De backoffice loopt niet zo soepeltjes daar.
Maar no worries het is allemaal gratis en je mist er niet zoveel aan als je het niet hebt.
 

Bothje

Heel gewoon lid
Onvermoed voordeel

Na een informatief praatje met mijn dealer vanmiddag, wil ik jullie op het hart drukken om je zeker aan te melden voor het verrassend Skoda programma en als dealer op te geven de Skoda-dealer waar je wagen in onderhoud is.
Is je wagen bij een niet Skoda garage in onderhoud geef dan VePreda Autostudio op als je dealer.
Naast de diverse acties op dit pasje zijn er ook niet vermoedde voordelen :945:

Ik zeg: DOEN
 

Bijlagen

  • Folderfront.jpg
    Folderfront.jpg
    97,5 KB · Weergaven: 28
  • Folderin1.jpg
    Folderin1.jpg
    99,3 KB · Weergaven: 34
  • Folderin2.jpg
    Folderin2.jpg
    99,2 KB · Weergaven: 29
  • Folderback.jpg
    Folderback.jpg
    96,8 KB · Weergaven: 25

ZeroNRG

Senior Member
Na een informatief praatje met mijn dealer vanmiddag, wil ik jullie op het hart drukken om je zeker aan te melden voor het verrassend Skoda programma en als dealer op te geven de Skoda-dealer waar je wagen in onderhoud is.

Vanavond was Hans nog zeer te spreken over je ;)

maar dit tussen 2 haakjes :tongue:
 

Racer

Lid
Met foto's

Leuk!

Van Skoda deze week foto's ontvangen van de rijvaardigheidstraining!
Die deel ik graag met jullie, want ik heb ervan genoten.
Groet,

Racer

De rijvaardigheidstraining heb ik afgelopen weekend gedaan, dat is echt wel gaaf om te doen! Ook leuk dat het met alleen maar skoda-rijders is. Er waren er 5 (er was ruimte voor 10) en het Skodaforum was weinig bekend bij de overige deelnemers.

Het programma:
- Theorie
- Slalommen (vooruit en achteruit)
- Remproef
- Uitwijk remproef
lunch
- Uitwijken op glad (muurtjes van water)
- maximaal driften op gladde cirkel (onderstuur en overstuur opvangen)
- berm situatie oplossen (1 wiel en 2 wielen in de berm)

Het weer werkte mee en het was ook leuk dat de PR-dames van Skoda er ook de hele dag bij waren.

Kortom: wat mij betreft een aanrader!

Racer
 

Bijlagen

  • IMG_1056.jpg
    IMG_1056.jpg
    96,3 KB · Weergaven: 40
  • IMG_1075.jpg
    IMG_1075.jpg
    94,6 KB · Weergaven: 41
  • IMG_1053.jpg
    IMG_1053.jpg
    97,1 KB · Weergaven: 39

Bothje

Heel gewoon lid
Ondanks dat ik me in een vroeg stadium voor het verrassend Skoda pasje heb aangemeld is het me na lange tijd gelukt om het pasje te bemachtigen.

Al meerdere malen hieromtrent contact gehad met de Skoda organisatie in Leusden over het niet ontvangen van het verrassend Skoda pasje.
Heb dit ook aangekaart met de dealer. Op de wintercheckdag van 7-11 de computer uitdraai met de lijst mensen die zich hiervoor hebben aangemeld gezien. Die werden geverifieerd met de gegevens die de dealer in de computer heeft staan. Mijn kenteken en naam komt daarop inderdaad voor, maar de gegevens klopten niet met wat ik heb ingevoerd ondermeer huisnummer en telefoon zijn niet correct, vandaar waarschijnlijk dat bij mij het pasje nooit is aangekomen. Ik kon ook niet meer inloggen met de gegevens die ikzelf heb gebruikt bij de aanmelding.
Had al pogingen ondernomen om mij opnieuw aan te melden, maar dit lukte niet omdat het kenteken al stond geregistreerd. Tot mijn verrassing lukte dit nu wel bij/door de dealer en op 13-11 het pasje reeds mogen ontvangen.
Dus mijn probleem is min of meer opgelost.

Hierover nogmaals contact gezocht met de organisatie in Leusden, omdat ik in dit topic van meer mensen lees over het niet ontvangen van het pasje.
Hierbij een deel van het antwoord van de betreffende manager:

Het is mij volstrekt niet duidelijk hoe uw gegevens zo foutief in de database terecht zijn gekomen.
Wij hebben geen functionailteit die automatisch gegevens aanpast, wat er in gaat aan gegevens, is ook wat er weer uitkomt.

Wij proberen iedereen binnen 3 weken na aanmelding een pasje te sturen.
Bij het verzenden van de pasjes controleren wij echter de verzendlijst op niet-bestaande adressen.
Wanneer er een type-fout gemaakt is in een postcode, of wanneer een niet bestaand huisnummer is ingegeven, wordt het pasje niet verzonden.

Wanneer Skoda-rijders alsmaar geen pasje krijgen, is het de moeite waard om even in te loggen op www.verrassendskoda.nl en alle gegevens goed te controleren.
Mochten er geen fouten te vinden zijn, dan kan men rechtstreeks mailen aan info@verrassendskoda.nl, onder vermelding van volledig adres en kenteken.

Voor de mensen die nog steeds geen pasje hebben kunnen dus via dit email adres alsnog aangeven dat ze dit wel willen.

En voor iedereen die nog steeds geen pasje heeft aangevraagd, gewoon even aanmelden via genoemde website.....
 

Bothje

Heel gewoon lid
:ahum: Vraag me af of alle nieuwe forumleden bij aanschaf van hun Skoda op het programma worden gewezen van Verrassend Skoda met z'n vele onvermoede voordelen.....
Lees anders nog even dit door :regels:
 

Hetzer

Forumguru
Mijn vader heb ik laatst ook Verassend Skoda lid gemaakt, met zijn Felicia.
Denk inderdaad dat veek mensen die een occasion skoda kopen , niet van het bestaan afweten.
 

pierre27

Actief lid
Verrassendskoda ??

Goede avond,
ik ..... sedert 2 juli 2010 een tevreden
"Skoda-FabiaII-1.2TDI-Greenline" :super:
rijder, ontving vandaag van Jan-Peter Oving = Directeur Skoda Nederland himself,:icon_smile_dead:
het vriendelijke verzoek om mij aan te melden voor een exclusief klantenprogramma, nl. VERRASSENDSKODA, met buitengewoon veel voordeel en ....... lid worden kost mij helemaal niets !!!:crazy:
Omdat hij het zo lief vroeg heb ik hem maar een plezier gedaan en ben lid geworden.
Wat mij wel verbaasd is dit draadje, ... het is in mei 2009 begonnen en tot december 2009 liep het door, ..... dan nog twee reakties in mei 2010 en dat was het.
Wat is er mis met VERRASSENDSKODA ????
Slaap lekker,
Pierre:yeah:
 

MarcoO2

Forumguru
Niets... het komt regelmatig in diverse andere posts terug, maar niemand vind het blijkbaar de moeite om er specifiek in dit topic iets over te zeggen. De aanbiedingen zijn best goed in ieder geval!
 

corsaar

Senior Member
Ik ben gewoon begin juni 2010 lid geworden van verrassend Skoda.
Keurig een pasje gekregen. En verder weet ik het niet.
Voordelen ? Afwachten.
 

Captain Hook

Forumguru
Heb het pasje altijd bij de hand gehouden als ik bij de Skoda dealer kwam. Nooit van een specifieke actie gebruik gemaakt, maar ik kreeg wel altijd korting c.q. nette prijzen.
Zoals halve prijs voor een APK van een TDI (dan was ik nog goedkoper dan bij de snelfit of beun de haas). Of bepaalde zaken controleerde men voor nop.

Kreeg pas een berichtje van Skoda dat het kenteken niet meer op naam stond en dat het derhalve verlopen was... (tja, dat krijg je als je je O2 verkoopt) :smirk:
 
Bovenaan Onderaan