Verrassend Skoda

Michel

Forumguru
Dit is iets wat ik al jaren wil doen. En zeker nu mijn auto nog meer vermogen heeft is het wel handig om daar goed mee om te kunnen gaan... Idee van een minimeeting is nog niet zo gek! :xyxthumbs:

Ik heb het ook jaren in de planning gehad, maar uiteindelijk vorig jaar de knoop doorgehakt. Eigenlijk kan ik je maar één advies geven: zeker doen. Je leert tamelijk veel in die paar uur. Daarnaast is het bij Paul Maaskant ook goed verzorgd allemaal. Het grote voordeel is dat je niet een vreemde auto met anderen hoeft te delen, maar telkens van je eigen auto gebruikmaakt. Je hebt dus niet "maar" een kwart van de tijd tot je beschikking.

In het begin was ik ook even huiverig, want voor je gevoel ga je je auto toch behoorlijk tergen (let ook maar even niet op het verbruik door het vele optrekken). Zeker het ABS maakt behoorlijk wat overuren, maar het is het wel wel waard als je, zoals bij mij twee weken geleden, ineens toch een noodstop op vochtig wegdek moet maken, ondanks dat je voldoende anticipeert.

Ik zag zojuist dat de ingeplande data voor de Skoda voordeelactie alle in een weekend vallen. Alleen weet ik natuurlijk niet in hoeverre er interesse is bij de Skodaforum-leden om hier gebruik van te maken. Het lijkt me wel gezellig, al is het maar om de ervaringen over de training met elkaar uit te wisselen.
 

merivo

Nieuw lid
magazine Verrrassend SKODA

Wie o wie heeft de eerste 2 uitgaven van dit skoda magazine.
Ik heb gisteren de derde editie als eeste ontvangen, maar ik zou graag de 2 eerste ook hebben Heeft iemand deze nog en ze niet bij het oud papier ge gooid? Pon heeft ze niet meer dus probeer ik het langs deze weg.:crazy::473::confused::2133:
Portokosten worden vergoed. Alvast bedankt Merivo
 

LenK

Forumguru
Net zo duur als een Asus EEE PC 1000H, maar die heeft ook wireless n. En 2 jaar garantie itt de Dell 1 die maar 1 jaar heeft.
Bovendien moet je nog € 25 aftikken voor verzendkosten e.d.
Kortom geen geweldige aanbieding
 

VEEJAY

Forumguru
Ik heb die pas niet voor dit soort aanbiedingen, heeft niks met mijn Skoda te maken. Krijg als genoeg reclame spam in de bus. Als ze dit te vaak doen zeg ik het op, sowieso nog geen interessante aanbieding voorbij zien komen tot op heden.
 

EdK

Forumguru
sowieso nog geen interessante aanbieding voorbij zien komen tot op heden.

Is dit niet zo en zo met aanbiedingen ?
Een aanbieding is voor mij een middel om iets in de aandacht te brengen , wat sommige mensen er dan tot overhaalt om het aan te schaffen omdat het een aanbieding is !
En men kijkt dan niet eens of men het wel of niet nodig heeft , want het is een aanbieding en dus goedkoper dan anders !
 

rcFred

Senior Member
De 20% korting op de zonneschermen voor de O2 vond ik toch wel interessant hoor, die zitten er inmiddels dus ook al in.
Wat voor de 1 leuk kan zijn om naar te kijken hoeft niet persé voor de ander ook leuk te zijn, jouw interesse zal vast nog wel door iets anders gewekt worden.
 

LenK

Forumguru
Eigen merk spullen kunnen wel een interessante aanbieding opleveren omdat daarin geen concurrentie is, dus korting van de enige leverancier is dan zeker aantrekkelijk.

Maar alle andere producten zullen zelden aantrekkelijk zijn qua prijs.
 

EdK

Forumguru
Eigen merk spullen kunnen wel een interessante aanbieding opleveren omdat daarin geen concurrentie is, dus korting van de enige leverancier is dan zeker aantrekkelijk.

Maar alle andere producten zullen zelden aantrekkelijk zijn qua prijs.

Geef mij jou definitie is van eigen merk ?
Want de zonneschermen waar rcFred het over heeft zijn gewoon de Sunnyboys. En die maakt Skoda echt niet zelf, die kopen zij ook in net als andere dealers ! want jij kunt ze ook voor je zesje aanschaffen en dat is hetzelfde als wat wij voor onze Skoda kunnen aanschaffen !

Dus merkspullen is maar zeer relatief !
Want als jij bij de leverancier een 1/2 miljoen van die schermen afneemt voor bepaalde merkauto's, dan kun jij die met eigen label erop verkopen !
Heten ze geen Sunnyboys maar LenkBoys !
 

LenK

Forumguru
Wat ik wil zeggen dat Verrassend Skoda met aanbiedingen op Skoda spullen wel aantrekkelijk kan zijn omdat je die nergens anders kunt krijgen dan bij Skoda, dat noem ik eigen merk spullen.
Dat ze uit fabriek x uit Verweggistan heeft daar niks mee te maken.
 

ZeroNRG

Senior Member
Net zo duur als een Asus EEE PC 1000H, maar die heeft ook wireless n. En 2 jaar garantie itt de Dell 1 die maar 1 jaar heeft.
Bovendien moet je nog € 25 aftikken voor verzendkosten e.d.
Kortom geen geweldige aanbieding

Even een opmerking met betrekking tot de garantie, in Nederland hebben we het consumenten recht. (2 jaar)

als je dus na 1 jaar problemen krijgt met goederen zal de verkopende partij je toch moeten helpen, voor Dell is het hetzelfde. (kopen zakelijk redelijk wat bij Dell, echter als je als consument een systeem koopt met 1 jaar garantie heb je toch echt recht op 2)
 

Gieliovd

Forumguru
Maar toch blijft dat een lastige kwestie gezien ze zelf zeggen dat je maar één jaar hebt en volgens de wet er 2 gelden.

Maar ja, voor je dat uitgesproken hebt. Ik heb het gelukkig nog niet meegemaakt.
 

Hetzer

Forumguru
Heeft iedreen ook al z'n Verrassend Skoda memberchip Card binnen gehad ??, ik had hem zelf voor de vakantie al binnen gekregen..
 

Racer

Lid
Prodrive - verrassend Skoda

Ik heb het ook jaren in de planning gehad, maar uiteindelijk vorig jaar de knoop doorgehakt. Eigenlijk kan ik je maar één advies geven: zeker doen. Je leert tamelijk veel in die paar uur. Daarnaast is het bij Paul Maaskant ook goed verzorgd allemaal. Het grote voordeel is dat je niet een vreemde auto met anderen hoeft te delen, maar telkens van je eigen auto gebruikmaakt. Je hebt dus niet "maar" een kwart van de tijd tot je beschikking.

In het begin was ik ook even huiverig, want voor je gevoel ga je je auto toch behoorlijk tergen (let ook maar even niet op het verbruik door het vele optrekken). Zeker het ABS maakt behoorlijk wat overuren, maar het is het wel wel waard als je, zoals bij mij twee weken geleden, ineens toch een noodstop op vochtig wegdek moet maken, ondanks dat je voldoende anticipeert.

Ik zag zojuist dat de ingeplande data voor de Skoda voordeelactie alle in een weekend vallen. Alleen weet ik natuurlijk niet in hoeverre er interesse is bij de Skodaforum-leden om hier gebruik van te maken. Het lijkt me wel gezellig, al is het maar om de ervaringen over de training met elkaar uit te wisselen.

De rijvaardigheidstraining heb ik afgelopen weekend gedaan, dat is echt wel gaaf om te doen! Ook leuk dat het met alleen maar skoda-rijders is. Er waren er 5 (er was ruimte voor 10) en het Skodaforum was weinig bekend bij de overige deelnemers.

Het programma:
- Theorie
- Slalommen (vooruit en achteruit)
- Remproef
- Uitwijk remproef
lunch
- Uitwijken op glad (muurtjes van water)
- maximaal driften op gladde cirkel (onderstuur en overstuur opvangen)
- berm situatie oplossen (1 wiel en 2 wielen in de berm)

Het weer werkte mee en het was ook leuk dat de PR-dames van Skoda er ook de hele dag bij waren.

Kortom: wat mij betreft een aanrader!

Racer
 

skodaoctavia2

Actief lid
vraagje is die member card alleen voor nederlandsche skoda rijders?
die rijvaardigheids training lijkt me zeker interressant. Voor mijn Motor heb ik het wel gedaan het dat was ook zeker leerzaam.
 

Falcon

Donateur
De rijvaardigheidstraining heb ik afgelopen weekend gedaan, dat is echt wel gaaf om te doen! Ook leuk dat het met alleen maar skoda-rijders is. Er waren er 5 (er was ruimte voor 10) en het Skodaforum was weinig bekend bij de overige deelnemers.

Het programma:
- Theorie
- Slalommen (vooruit en achteruit)
- Remproef
- Uitwijk remproef
lunch
- Uitwijken op glad (muurtjes van water)
- maximaal driften op gladde cirkel (onderstuur en overstuur opvangen)
- berm situatie oplossen (1 wiel en 2 wielen in de berm)

Het weer werkte mee en het was ook leuk dat de PR-dames van Skoda er ook de hele dag bij waren.

Kortom: wat mij betreft een aanrader!

Racer

Dat klinkt inderdaad wel heel erg leuk! Lijkt mij leuk om eens met mijn schoonvader te gaan doen (heel vroeger was hij rallyrijder) :)
 

Hetzer

Forumguru
Als jezelf hebt aangemeld als lid, dan krijg je de meberchipcard, om altijd en overal van je kortingen gebruik te kunnen maken........

kaart is persoonlijk, je naam en kenteken staan erop
 

Bijlagen

  • DSC01077.jpg
    DSC01077.jpg
    90,4 KB · Weergaven: 20
Bovenaan Onderaan