Verrassend Skoda

Patron

Senior Member
Zojuist gespot op skoda.nl :)

VerrassendŠkoda is de naam van het klantenprogramma dat Škoda op 7 mei introduceert. Deze naam past perfect bij de frisse uitstraling van Škoda. En het sluit naadloos aan op de inhoud van het programma. Škoda biedt haar rijders hiermee namelijk verrassend veel voordeel.

Bij Škoda staan moderne techniek, fris design, comfort, ruimte en de beste prijs-kwaliteitverhouding voorop. Maar er is nu nog een reden om voor het Tsjechische merk te kiezen, namelijk VerrassendŠkoda. Škoda-rijders die zich aanmelden voor dit nieuwe klantenprogramma kunnen doorlopend extra�s verwachten, zoals aantrekkelijke dealeracties, kortingen op dagtrips en vakanties en een all-in APK-keuring.

Veelzijdig VerrassendŠkoda-pakket
Een greep uit het pakket dat VerrassendŠkoda aanbiedt: een gratis zomer- en wintercheck; voordelig en eenvoudig parkeren in de grote Nederlandse steden met
Park-line; vier keer per jaar kans op een volledig verzorgd Škoda-fabrieksbezoek voor twee personen in Tsjechië en een voordelige rijvaardigheidstraining speciaal voor Škoda-rijders. En natuurlijk een lidmaatschap op Škoda Magazine en de maandelijkse e-mail nieuwsbrief. Op www.verrassendskoda.nl staat een compleet overzicht van alle voordelen die VerrassendŠkoda biedt.

Direct profiteren
Het leukste van VerrassendŠkoda is dat deelname volledig kosteloos is. Het enige wat Škoda-rijders hoeven te doen is aanmelden op verrassendskoda.nl. Maar men kan hiervoor natuurlijk ook bij zijn of haar dichtstbijzijnde Škoda-dealer terecht.
 

cvegreen

Forumguru
Zou dat voor ons Belgen ook bestaan ? Lijkt me leuk , al was het maar voor die maandelijkse nieuwsbrief. Altijd leuk om heet van de naald alles te weten over ons geliefde merk.
 

JoKing

Lid
Komt me bekend voor, bij Seat heet het Club Seat. De opzet van de website is ook precies hetzelfde. Ik heb ook zo'n Club Seat member pasje gekregen.

Heb me bij Skoda ook ff aangemeld :baby012:
 

rcFred

Senior Member
Ik heb me, naja ik heb mijn moeder geregistreerd, maar in de mail staat geen wachtwoord... Kan ik niets mee natuurlijk, hebben meer daar last van hier op het forum die zich daar aanmelden?
 

Maarten

Forumguru
Ik heb me ook aangemeld.
Als laatste veld moest ik een eigen gekozen wachtwoord opgeven.
Als gebruikersnaam heb je het kenteken van je Skoda.
Geen problemen met aanmelden.
 
Fijn dat je me er even aan herinnerde. Ik kreeg vroeger altijd het blad L&K, maar sinds dat is omgezet en ik verhuisd ben, was ik het helemaal vergeten. Hoop dat het blad ook weer leuk is. Handige aanbiedingen (vooral dat mobiel parkeren-gedoe) ook.
 

rcFred

Senior Member
Ik heb me ook aangemeld.
Als laatste veld moest ik een eigen gekozen wachtwoord opgeven.
Als gebruikersnaam heb je het kenteken van je Skoda.
Geen problemen met aanmelden.
Het is me uiteindelijk gelukt.... Ik had al wat meer problemen met de site, ik gebruik Opera browser en die had ook al geen aanvinkhokjes. Alles is nu in Internet Explorer gelukt :)
 

VEEJAY

Forumguru
Bij mij in iexplore lukt het niet, zover ik kom staat de APK van mijn auto ook fout op de skoda site. Op RDW staat het gelukkig wel goed.
 

Michel

Forumguru
Sowieso zit er een vrij vervelende fout in: als je kwaad wilt, zou je met het kenteken van een willekeurige Skoda-rijder zijn/haar account al kunnen claimen. Even een paar gegevens invullen en het wachtwoord vernieuwen en de echte eigenaar kan zijn/haar account daarna niet meer opeisen.... Want volgens mij vindt er daarna geen controle plaats, bijv. op basis van N.A.W.-gegevens.

Ik heb mezelf wel aangemeld, dus een ander kan mijn account niet meer claimen op basis van het kenteken van mijn auto.
 

Aiii

Lid
APK Alert

De APK van uw Škoda
verloopt op
22-9-2012


---


Klopt als een bus. Wel jammer dat het rood is en alert bij staat als het pas over 3,5 jaar zover is haha.
 

Bothje

Heel gewoon lid
Op het werk en met gmail.com adres lukte het niet me aan te melden.
Thuis en met een punt nl email adres lukte het wel.
:koffie: Nu maar wachten op de mooie dingen die komen gaan.....
 

Falcon

Donateur
Wij gaan lekker over een maandje gebruik maken van het Hampshire-hotel in Duitsland. Goeie aanbieding!
 
Bovenaan Onderaan