Verrassend Skoda

Rosinfield

† In Memoriam
Corsaar: jij snapt het, kenmerkende van een verrassing is dat die komt op een moment en/of iets is dat je niet verwacht....... Afwachten dus maar!
 

Darkside

Forumguru
Vraag me af wat de voordelen zullen zijn voor de leaserijder?
Zodra mijn skoda er is zal ik wel lid worden.
 

Darkside

Forumguru
Er zullen maar weinig LM zijn die dat toestaan. Betekend meestal toch wel hard remmen. Of slippen e.d. En dat mag niet. De kosten voor mogelijke schade ed zijn dan niet gedekt.

Dan zou je dus met een andere auto moeten doen (als ze het kenteken niet controleren)
 

MarcoO2

Forumguru
Nee hoor, de meeste leasemaatschappijen staan rijvaardigheidstrainingen juist toe. Is ook in hun belang dat ik mijn eigen auto beheers.
 

Darkside

Forumguru
Misschien dat het straks als ik Skoda rij verrassend wel mag. Maar tot nu toe zijn dit soort cursussen etc verboden. Of het moet met een andere auto gebeuren.
Wel een keer slip cursus gedaan maar dat was met auto's van het bedrijf dat de cursus gaf. Maar met de 'eigen' auto mag dit niet.
 

caltom17

Nieuw lid
Verrassend Skoda icm Parkline

Even een tip voor degene die dit wil gaan gebruiken.
Op de inschrijving dien je weer te geven of je een abonnement wil of per transactie wil betalen. Het maakt niet uit wat je invult, want Parkline zet dit altijd onmiddellijk om in een abonnement. Je moet op je zgn Persoonlijke pagina een aanpassing doen, dan pas kan je per transactie betalen. Helaas ben je dan al twee maanden abonnement kwijt !

Even voorstellen :
Huidige auto Superb combi 118 kW (160pK) 4x4 sinds juni 2010 (en machtig tevreden !)
 
Ik zat er ook gelijk eraan vast en werd gelijk 2x van me rekening afgeschreven ,daarna gelijk laten blokkeren en email gestuurd maar geen reactie.Wel andere reactie per sms , dat ik betalingsachterstand heb :confused:
 
Bovenaan Onderaan