Verlichting voorkant vervangen, Xenon en Led

dre

Actief lid
@PieterLwf Helaas heb ik hier de tijd nog niet voor gehad. Ik ben mijn wagen 5 weken kwijt geweest door iemand die zo "vriendelijk" was om in mijn wagen geparkeerde te rijden. Sinds vorige week donderdag heb ik hem eindelijk terug. En de paar korte ritten die ik al gereden heb heeft hij geen foutmelding meer gegeven. Ik gok dat dit door de iets lagere buitentemperatuur komt. Deze week moet ik weer een paar langere ritten doen dus moest de foutmelding dan terugkomen probeer ik die weerstanden eindelijk in te bouwen.
 

fireben

Forumguru
hallo ik heb een nieuwe rapid spaceback met xenon erin maar vind het licht niet zo wit zoals ik in mijn oude auto had daar had ik een xenon kit in met 6000k en die 6000k wil ik nu weer kan je alleen de lamp ook vernieuwen naar 6000k ??
het is orgineel wat er nu in zit maar wil meer licht haha
 

Spinal

Forumguru
Je kunt nieuwe lampen kopen en die erin zetten, dat is geen probleem. Je kunt dan zelf de kleur van het licht kiezen. Origineel is volgens mij 4300K en hoe hoger je gaat (5000, 6000 etc) hoe meer er een blauwe gloed in komt.
Ik heb zelf ook de originele xenon erin icm LED stadslichten van 6000K en dan zie je duidelijk het verschil. Het is net wat je zelf het mooiste vind
 
Bovenaan Onderaan