Verlichting automatisch uit

Peterson

Actief lid
87741201-5617-4EE7-B5F3-49F7D24C9914.jpeg 7505A413-716B-4BAA-874A-9B71281069FD.jpeg Geen idee of het door de warmte komt, maar m’n schakelaar kwam vandaag wel los! Ook binnenkort maar eentje uit China bestellen :cheer:

Die van mij ziet er wel net weer iets anders uit..
Wat is het typenummer van die van jullie? Dit typenummer staat er niet bij op Ali..
 
Laatst bewerkt:

Peterson

Actief lid
Ik heb de gok genomen. Als antwoord op Ali kreeg ik dat het vast wel moet werken. Misschien moest ik via Bluetooth met hun app wat settings goed zetten.
We zien het over een maandje wel :)
 

Rallye

Forumguru
Wel grappig zo’n lampschakelaar met lichtsensor en bluetooth om hem te programmeren. Je moet er maar opkomen! Ik had er nog niet eerder over gelezen.

Je hebt ook de mogelijkheid om coming/leaving home in te stellen?
 

greenlinediesel

Senior Member
Heren,

Ik heb de gok genomen. Als antwoord op Ali kreeg ik dat het vast wel moet werken. Misschien moest ik via Bluetooth met hun app wat settings goed zetten.
We zien het over een maandje wel :)

Je hebt ook de mogelijkheid om coming/leaving home in te stellen?

Yes ! Ik moest de boel even goed zetten. Ik heb de gevoeligheid op 45% staan met een reactietijd van 3 seconden. Anders rijd je meer met knipperverlichting, haha. CH/LH heb ik op 60 seconden ingesteld. Je kunt de gevoeligheid van stadslicht + dimlicht apart regelen.

Ik heb met VCP mijn setup zo geconfigureerd: tijdens daglicht DRL + stadslicht aan (ik miste dat de dahboard verlichting altijd brande, maar ik wilde niet de DRLs aan de voorkant verliezen overdag) met de stadslichten gevoeligheid op 99% dus.

De Xenons springen aan bij 45% lichtgevoeligheid. DRL gaat dan weer uit.

Veel plezier en succes met de schakelaars :-)
 

Peterson

Actief lid
De Bluetooth schakelaar is inmiddels binnen! Deze weegt iets minder dan de originele, maar de kwaliteit voelt prima aan.
Een mooi plekje voor de sensor heb ik nog niet gevonden, dus die woont even achter het dashboard.
Bij de CH/LH gaat nog steeds de zoemer. Dus die heb ik uit staan.

Het komt er op neer dat ik nu altijd met dimlicht aan rij, zonder dat ik aan de knop hoef te draaien. Redelijk aan de prijs voor die €40, maar wel ik op doelde in de openingspost van dit topic.
 

greenlinediesel

Senior Member
De Bluetooth schakelaar is inmiddels binnen! Deze weegt iets minder dan de originele, maar de kwaliteit voelt prima aan.
Een mooi plekje voor de sensor heb ik nog niet gevonden, dus die woont even achter het dashboard.
Bij de CH/LH gaat nog steeds de zoemer. Dus die heb ik uit staan.

Het komt er op neer dat ik nu altijd met dimlicht aan rij, zonder dat ik aan de knop hoef te draaien. Redelijk aan de prijs voor die €40, maar wel ik op doelde in de openingspost van dit topic.
Fijn! Ja klopt bij CH/LH piept ie bij mij ook nog. Ik heb mijn sensor onder de voorruit zitten den de kabel netjes weggewerkt. Zal straks even een fotootje schieten voor je.
 

Handige Harry

Forumguru
CH / LH werkt!!

De sensor ligt bij mij achter de schakelaar, nu heb ik dus altijd de dimlichten, achterlichten, kentekenverlichting en dashboardverlichting aan!

Top dus.

Ikke is helemaal blij.
 

greenlinediesel

Senior Member
CH / LH werkt!!

De sensor ligt bij mij achter de schakelaar, nu heb ik dus altijd de dimlichten, achterlichten, kentekenverlichting en dashboardverlichting aan!

Top dus.

Ikke is helemaal blij.
Je kunt ook in de app de gevoeligheid op 99% zetten voor de sensor. Dan heb je ook altijd alles aan. En mocht je nog wel eens gebruik willen maken van de sensor hoef je 'm niet helemaal uit te bouwen. Super dat je blij bent!!
 

Handige Harry

Forumguru
Krijgen jullie met LH en CH de dimlichten en mistlichten aan?

Ik krijg alleen de stadslichten aan ?

Op zich prima maar misschien doe ik iets fout
 
Bovenaan Onderaan