Verlagen - de mogelijkheden op een rijtje

Hetzer

Forumguru
achter 20 mm en voor 30 mm verlaagd met een Eibach pro-kit... bevalt wederom goed!
 

Bijlagen

  • DSC00551.jpg
    DSC00551.jpg
    95,3 KB · Weergaven: 61
  • DSC00553.jpg
    DSC00553.jpg
    85,4 KB · Weergaven: 46
  • DSC00554.jpg
    DSC00554.jpg
    91 KB · Weergaven: 39
  • DSC00552.jpg
    DSC00552.jpg
    92,4 KB · Weergaven: 49

Hetzer

Forumguru
vraagje, wat kost zoiets nou als ik vrage mag??

Ik was uiteindelijk 330 euro kwijt,de veren kosten geloof ik tussen de 180/190 euro, de overige kosten zijn voor montage en uitlijnen.
Eibach is wel een van de duurste, je hebt ook goedkopere veren, maar die zijn dan ook van mindere kwaliteit.
 

___JC___

Forumguru
Zag geen draadje dus dan maar in het verlagingsdraadje...

Weet iemand waarom er geen sportonderstel op een S2 4x4 besteld kan worden? Kan dat niet met 4x4 of ligt ie al wat lager ? (net als bij Audi met quattro)
 

Hetzer

Forumguru
Zag geen draadje dus dan maar in het verlagingsdraadje...

Weet iemand waarom er geen sportonderstel op een S2 4x4 besteld kan worden? Kan dat niet met 4x4 of ligt ie al wat lager ? (net als bij Audi met quattro)

Misschien ligt de 4x4 zelfs ook nog wel iets hoger ivm de bodemvrijheid?, volgens mij was dat ook het geval bij de eerste O-1 4x4 uitvoeringen(??)
(Overigens zijn er voor de quattro/4-motion/4x4 modellen wel gewoon verlagingssets leverbaar)
 

___JC___

Forumguru
Volgens mij ligt een quattro uitvoering van Audi standaard 3cm lager dan een FWD. De Octavia Scout staat inderdaad hoger op de poten maar dit is om een SUV achtige uitstraling te krijgen en voor de broodnodige bodemvrijheid. Als een 4x4 bij VW verlaagd kan worden dan moet het technisch bij Skoda toch ook kunnen lijkt me.

Zal de vraag wel bij de dealer neerleggen anders. Zijn hier nog geen S2 4x4 rijders aanwezig?
 
Bovenaan Onderaan