Verdere avonturen met Henk

corsaar

Senior Member
@WimV ja dat heb ik ook zo gedaan al staat er maar 1 foto in mijn album.
De andere methode is bedoeld om een grote foto tussen de tekst op het skodaforum te krijgen.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Duidelijk! Heb nu in mijn profiel een openbaar album aangemaakt, genaamd Yeti Rosinfield. Daar kun je ze dus in groter formaat bekijken. Ik geef wel een seintje als ik er nieuwe op zet, maar ik wacht even met foto's tot het weekend; veel mooiere omgeving.
 

corsaar

Senior Member
@Rosenfield jawel hoor ze zijn goed te zien in je album zo
hij is bijna net zo mooi als de mijne.

@WimV hoezo sorry Wim je doet toch niks verkeerd
ik neem aan dat het een grapje van je is.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Snap het nu, die richting aanwijzer. Even indrukken en loslaten is 3x, indrukken tot aan weerstand en vasthouden is zoveel als je zelf wil, dus ook desgewenst 1x.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ja, die heeft ook niet voor niets de bijnaam Elegance natuurlijk. Ik vind hem dat blauw erg goed staan, ben benieuwd hoe de lak het houdt. De Yaris zat onder de butsen en krassen, daarvan had ik het idee dat nogal bespaard was op de lak; bij het minste geringste zag je het meteen.
 

wimv

Actief lid
@Rosinfield: Je hebt em helemaal door ! Oh ja, nog even een klein wetenswaardigheidje. Als je in de regen rijdt met de ruitenwissers aan en je moet stoppen dan gaan de wissers gedurende de stilstand automatisch in de interval stand (af en toe een wisbeweging). Denk dan niet dat ze kapot zijn o.i.d. Als je weer gaat rijden gaan ze weer gewoon verder hoor !

@ Corsaar: ik miste even je bedoeling van de externe map.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Denk het niet Trucker, tenzij je bij mij door de straat komt, maar dat lijkt me niet. Hier in de stad doe ik zoveel mogelijk op de fiets, ook de boodschappen.
FredV, veel plezier daar nog. En Henk kun je straks in die hele ZO hoek van Friesland tegenkomen en ook soms in omgeving Appelscha (waren we zondag nog)
 

Trucker

Actief lid
ik moet morgen in de eerste van swindenstraat zijn en zo te zien aan je foto
is dat het niet.
 

Rosinfield

† In Memoriam
nee, maar wel pretty close! Ik kom daar vaak (bij de natuurwinkel) en heb als kind daar om de hoek gewoond (Linnaeusstraat)
 

Rosinfield

† In Memoriam
FredV: markt wel gezien, maar wij hebben lekker met de honden in het bos gewandeld.
En ik zal goed opletten, zwarte Fabia valt ook redelijk op
 

Trucker

Actief lid
Als je morgen een hoop lawaai hoort ben ik het,ik moet daar om 7 uur 2 containers
wisselen.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ja, ik loop daar wel eens een rondje hard met de hond. Dan kom ik praktisch in Vledder; ik ga dan naar links langs dat bungalow park en dan zo weer terug richting Canada meer (weet niet zeker of dat zo heet)
 
Bovenaan Onderaan