Verdere avonturen met Henk

wimv

Actief lid
@Casey Basey: Klopt helemaal. Als je de richtingaanwijzer even "aantikt" zodat ie direct daarna weer terugspringt, dan knippert je auto 3 keer. Uiteraard kun je hem ook helemaal "doordrukken"' zodat ie in die stand blijft staan en dan wordt er net zolang geknipperd als je zelf leuk vindt. Makkelijk toch ?? Als je links- of rechtsaf wilt slaan in een bocht dan kun je de richtingaanwijzer gewoon "doordrukken"' en springt ie na de bocht vanzelf weer terug.
 

CaseyBasey

Actief lid
Ik denk dat jij best een mooi gemiddelde gaat halen met je wekelijkse ritten naar en van Friesland. Relatief weinig stadsverkeer en weinig korte ritten.
En ja, 't is relaxed rijden en dat verbaast mij nog steeds: het is maar een 1.2 motortje! Mooi hoor.
 

wimv

Actief lid
@CB: en vergis je daar niet in !! Ik heb nog steeds bij het optrekken vanuit stilstand de "angst" dat ik het gaspedaal te ver intrap. De aangedreven wielen spinnen dan even door en de auto schiet werkelijk vooruit. Heel bedachtzaam gas geven dus.
 

CaseyBasey

Actief lid
Tsjonge, wimv, je Yeti staat telkens te trappelen om los te mogen gaan! Op grind ofzo zal dat spinnen best wel gauw gebeuren, maar op asfalt ook?
 

Rosinfield

† In Memoriam
Maar ook weer niet te, zoals ik in het allereerste begin deed; elke x dat die turbo inkwam, liet ik van schrik het gas los. Maar nu, ook al trek ik flink op, komt ie nog niet boven de 3000.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Nee, in Duitsland noemen ze euro 95 super. Verwarrend maar waar. Je hebt ook nog iets met een lager octaangehalte (normal geloof ik) en onze super heet daar dacht ik super plus.
 

FredV

Banned
Nee, in Duitsland noemen ze euro 95 super. Verwarrend maar waar. Je hebt ook nog iets met een lager octaangehalte (normal geloof ik) en onze super heet daar dacht ik super plus.
kloppt, is duitsland is normaal ron 91, super is wat wij euro95 noemen en dan is er superplus ron98. En is er ook nog de racesuperplus met nog hoger octaan
 

hemi24

Forumguru
Dld kent naast de premium-brandstoffen volgende "standaard" benzinevarianten:
91 (Benzin), 95 (Super) en 98 (SuperPlus). De laatste twee zijn gangbaar in NL; octaangehalte 91 is zeldzamer.

Edit: FredV was me net even voor... ;)
 

Rosinfield

† In Memoriam
Corsaar: ik zal er aan denken volgend weekend nog wat foto's te maken. Zal proberen die ik al had wat groter te uploaden.
De ruimte in de Yeti viel me trouwens erg mee. Mijn vrouw en ik, onze bagage (aardig wat) en de honden, ging uiteindelijk makkelijk met alleen maar het middenstoeltje eruit.
Denk dat we het ook met vakanties gaan redden (alle achterstoelen eruit). Alleen als er nog iemand meegaat, zal ik een karretje moeten huren. Maar dat was in het geval met de Yaris niet anders geweest. Moet de grotere breedte zijn die het doet meevallen.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Had reseize pictures gedaan, maar dan krijg je dus hetzelfde. Probleem is dat de foto's te groot zijn (2.4 mb). Iemand een tip (voor Mac)?
 

corsaar

Senior Member
Ik heb een gratis account aangemaakt bij mijnalbum.nl
daar zet ik de foto's op en dan kopieer ik de link naar het forum.
Maar er kan best nog een andere manier zijn.
 

wimv

Actief lid
Ik heb gewoon in mijn profiel een album aangemaakt. Vanaf de PC foto's hier in gezet. Was even uitvogelen hoe het precies werkt maar achteraf was het heel makkelijk. Daarin staan de gemaakte foto's op ongeveer de originele grootte.
Wim
 
Bovenaan Onderaan