Velgen Skoda Superb II

JeSko

Forumguru
Het is zeker het proberen waard wil alleen niet met zekerheid zeggen dat het gaat lukken want zo laag in ET ben ik nog niet geweest.
 

-G-

Lid

s-line

Forumguru
Die ken ik zeker hoor. Maar dat houd mij nooit tegen om zo laag mogelijk te gaan. Drempels zijn immers toch om te remmen en je onderstel (draagarmen en fusee’s) niet te slopen. En ook met een aangepaste schroefset kon ik overal met gemak nog prima rijden vond ik.
 

JeSko

Forumguru
Ja idd hier ook geen last van gehad en ik ben bijna overal in België geweest met schroefset, je moet gewoon de drempels nemen waarop ze gemaakt zijn, tussen 20-30 km/h en niet aan 50 zoals zovelen doen.
 

-G-

Lid
Citaat verwijderd.
Dat kon ik niet hoor met mijn Astra en gisteren met mijn kever nog een stuk binnendoor gedaan met veel drempels. Was echt stoppen en heel traag en schuin er over gaan
 
Laatst bewerkt door een moderator:

-G-

Lid
@-G-

Et 36 is wel heel laag, ik had 19 inch 8.5 J ET 42 omhuld met 225/35/19 en dat schuurde lichtjes bij volle belading tijdens het maximaal sturen, was wel op een gemodificeerde schroefset en de set op standje zo laag mogelijk vooraan.
Ze steken onder de wagen in het echt komen ze wel beter over.
Nog juist de centercaps aanpassen en dan gaat het wel een beter zicht geven.
I.c.m. schroefset zou het echt wel dik staan ‍♂️ Screenshot_20220817-200402_Gallery.jpg
 

JeSko

Forumguru
@-G-

Die velgen schreeuwen Inderdaad om een schroefset of zelfs airride, volle wielen staan vaak enkel goed op echt lage auto's imo.

Zo :)

2023-01-18__13.43.39.jpeg
 
Bovenaan Onderaan