VCDS of VAG-Com omgeving ?? vragen verzameld.

ertromp

Forumguru

EdK

Forumguru
@Trangelang sinds kort heeft @Antera bij zijn werkplaats ook een minikermis voor de kinders, dus een leuk uitje om even naar Breda te rijden.......:pieker:

Wat ?? je hebt nog geen Koters ??? Man dan heb je alle tijd om bij hem langs te gaan..... hij kan ook meteen voor weinig je wagen laten zakken....:deuk:
En ga niet zelf kloten met een rijstkabel want je verkloot je wagen ermee.... kan zelfs zo erg zijn dat je een nieuwe BC kunt laten plaatsen bij de dealer.......

Maar goed je hebt het recht om eigenwijs te zijn hoor ( zijn we hier met zijn allen ) maar dan niet huilen als je honderden eurie's schade hebt die niet op garantie is te verhalen...:pieker:

Kuikuhnek

Senior Member
mannen, helaas doet Ertromp even niks meer.
Heb op zijn aanraden het bedrijf in Tiel gemaild maar die kunnen mij niet helpen.
Wie in de omgeving Utrecht is genegen mij te helpen met het inleren van de trekhaak en nog wat kleine zaken?
Ik hoor graag wie ik een pb mag sturen.

Kuikuhnek

Senior Member
Hmm, ypenburg is wel een idee. Combineer ik dat wel met een bezoekje Den Haag. Daar kom ik vandaan.
Thnx.

Joske

Forumguru
Van Utrecht naar Breda/Dongen is niet (veel) verder dan naar Apeldoorn, wat dacht je van @Antera ?
En wellicht is Nuenen (VAG tuning) ook een optie?
Ook staat er ergens in een topic een kaart van nederland/Belgie met locaties van leden (als ze in bezit waren van VCDS of VCP, is dat aangegeven) van de hand van @Joske .
Ik weet niet meer waar die kaart staat, maar misschien leest er iemand mee die 't nog wel weet, en nu is Joske ook 'getagd' dus als die weer 'ns online is kan die je dat ook laten weten.
Zelf de zoekfunctie proberen kan natuurlijk ook.........;)
https://www.google.com/maps/d/edit?...A&ll=51.984054110799164,4.981275699999969&z=7

voor een keer dat ik eens kom loeren ;)

ondersteuning van Google is weg, maar de kaart werkt blijkbaar nog

Rooverz

Actief lid
Hallo, wie kan in omgeving Amersfoort mijn skoda octavia combi 2017 facelift model uitlezen? Ik heb een logfile nodig om te zien of de vermoeidheidsassistent kan worden geactiveerd.

Bij mij zou die er op staan, maar heb die nog nooit weten werken. Dus weet niet of het de moeite is om deze apart te gaan activeren.
Maar ik heb me gisteren toevallig een OBD-eleven besteld. Misschien voor jou ook interessant.
(ben trouwens niet van omgeving Amersfoort)

Rooverz

Actief lid
Is geen codering :-)
Hoi Antera, weet ik, maar het kan via VCP. Maar degene die dit kan woont voor mij ver weg. Als hij een uitdraai heeft kan hij kijken of hij de juiste flashfiles heeft. Dan hoef ik niet twee maal heen en weer :) Heb jij er verder ook ervaring mee? Evt ook met fles O3FL?

hemi24

Forumguru
Vermoeidheidsherkenning aanzetten? Bespaar je de moeite...
Tegen de tijd dat het systeem reageerd op echte vermoeidheid zit je al lang tegen de vangrail omhoog!
Het systeem gaat wél zeuren als je na anderhalf uur sturen ineens netjes over een kronkelweg probeert te rijden...

Rooverz

Actief lid
Vermoeidheidsherkenning aanzetten? Bespaar je de moeite...
Tegen de tijd dat het systeem reageerd op echte vermoeidheid zit je al lang tegen de vangrail omhoog!
Het systeem gaat wél zeuren als je na anderhalf uur sturen ineens netjes over een kronkelweg probeert te rijden...
Snap ik, maar iets met "leuk dat het kan" en "gelukkig kan je het ook gewoon weer uitzetten" :)

Rooverz

Actief lid
Als er (voor zover ik begreep) het stuk software wat hiervoor nodig is middels VCP wordt ingelezen kan je het in de boordcomputer aan/uit zetten, net als de overige veiligheidsmaatregelen

Yippo

Lid
Dag forumleden.

Lang niet op het forum geweest.

Maar nu wel goede reden om weer terug te zijn. We zijn net in het bezit van een nieuw afgeleverde Skoda Citigo Ambition met Drive pakket. Hierin willen we een aantal software aanpassingen willen laten uitvoeren om het rijplezier net zo comfortabel te laten zijn aan onze Superb. Zoals bochtenverlichting, tear wiping, anto-car jacking. Wie zou ons hierbij kunnen helpen.

Grt
Yippo.

Antera

Donateur
Van harte welkom op het forum.

Je kan bij mij in Breda terecht

stuur me maar een whatsapp dan komt het zeker goed ( zie onderschrift)

Yippo

Lid
Thx voor de reacties. Ik ga ermee aan de slag.

Ik was actiever als vwpassat forumlid toen ik nog in bezit was van 1. Toen ook vagcom aanpassingen laten uitvoeren in Cappelle en Dordrecht.

Mocht ik in de buurt in Breda komen, dan zal ik zeker Antera een berichtje sturen.

Grt
Yip

Bovenaan Onderaan