VCDS of VAG-Com omgeving ?? vragen verzameld.

Hallo,

Ik zoek iemand die mij zou kunnen helpen met het activeren van needle sweep voor mijn Fabia Combi GL.
Ook zou ik graag willen dat m'n deuren automatisch vergrendelen als ik wegrij.
Is er iemand die me hiermee kan helpen?

EdK

Forumguru
Deuren kan in principe de dealer ook zo voor je doen.
Needle sweep zou je kunnen vragen of men dat kan doen voor je !
En laat je niet afzetten hiervoor bij de dealer ( niet vragen wat het kost maar vragen of het als klantenservice gedaan kan worden , want je bent zooooo tevreden met Skoda dat je zeker gaat terug komen

En tsja anders @Antera in Breda....

EdK

Forumguru
Ach steenwijk noord of zuid naar Breda.... zo'n mooie rit door het mooie nederland met je Skoda..
Is dat nou werkelijk een straf ???

Weet dat je het inderdaad bij de dealer kan doen. Had een garage bij mij in de buurt gemaild, die reageerde niet. Wil je nou een nieuwe klant of niet?
Vandaar dat ik het hier ff vroeg. Ben op dit moment werkzaam in Groningen en vanaf april in Apeldoorn dus ergens daar in de buurt is ook goed.

Antera

Donateur
De dealer mag het niet en zal het over het algemeen ook niet kunnen mits ze een mannetje hebben net als ik ben bij de dealer hier in breda :-)

• Leuk
Waarderingen: CDK

Mill88

Forumguru
Is er iemand in de buurt van Groningen en/of Drachten in het bezit van VCP die mijn columbus VIM vrij kan schakelen?

Uiteraard ben ik bereid er voor te betalen.

eriktv

Forumguru
+1

Ik dacht dat er geen forumleden in de buurt zitten, kwam al googelend op een bedrijfje ergens bij Delfzijl uit. Maar vertrouw meer op een forumlid eerlijk gezegd :)

MaxN

Donateur
Meteen een afspraak voor 3 maken?
Heb nog wel meer op mijn verlanglijstje staan voor aanpassingen.
Maar @Mill88, jij kan volgens mij ook een en ander zelf toch?

Mill88

Forumguru
Meteen een afspraak voor 3 maken?
Heb nog wel meer op mijn verlanglijstje staan voor aanpassingen.
Maar @Mill88, jij kan volgens mij ook een en ander zelf toch?

Ik heb inderdaad alles zelf al gedaan met VCDS, echter ben ik niet in het bezit van Vag Can Pro...
Kwam er gisteravond achter dat een garagehouder in Grootegast in het bezit is van VCP, zal hem eerdaags eens berichten over het vrijschakelen.

Edit: ik heb de garage ( RD-Techniek ) gemaild met de vraag of hij die kan/wil doen, en dat er dan misschien wel meer mensen zijn die hier gebruik van willen maken.

Nog een Edit: Ik ga zaterdagochtend heen om te kijken wat hij voor mij kan betekenen:D

Laatst bewerkt:

Mill88

Forumguru
Zojuist bij RD-Techniek in Grootegast de VIM vrij laten schakelen :D
Het was eventjes zoeken aangezien zijn programma net een volledige update begaan had en de .zdc niet aanwezig waren.
Maar nadat deze gedownload waren (125000 files) was het zo klaar.
Er stond namelijk een file in genaamd: .... Octavia.... VIM ( geen idee meer wat er op de ....stond:pieker:.

Uiteindelijk alles gelukt:dankje::tegek:

MaxN

Donateur
Daar gaat de groepsafspraak :pieker:
Maar mooi dat het gelukt is. En volgens mij voor jou ook in de buurt.
Maar misschien tzt ff afspraak maken om wat VCDS aanpassingen aan mijn O3 te doen. :bloos:

Mill88

Forumguru
Sorry.... maar inderdaad vrij dichtbij voor mijn, om precies te zijn 1,5 minuut rijden....:deuk:
Afspraak voor wat vcds aanpassingen kan altijd, heb binnenkort ook een afspraak staan met een ander forumlid uit Groningen.

• Leuk
Waarderingen: MaxN

Bereboot

Nieuw lid
Goedemorgen Mill88; ik kom uit Assen en zou graag een lijstje met vcsd aanpassingen willen laten doorvoeren waaronder ook VIM vrijschakelen. Kan ik gewoon een afspraak maken bij dit bedrijf? Kun je me een tel nummer geven?
Ook is het handig om dit via jou te laten lopen?
Groet Erwin

Mill88

Forumguru
Goedemorgen Mill88; ik kom uit Assen en zou graag een lijstje met vcsd aanpassingen willen laten doorvoeren waaronder ook VIM vrijschakelen. Kan ik gewoon een afspraak maken bij dit bedrijf? Kun je me een tel nummer geven?
Ook is het handig om dit via jou te laten lopen?
Groet Erwin

Ik zou inderdaad gewoon contact met Raymon ( http://www.rd-techniek.nl/ ) opnemen.
Telefoonnummer staat wel op de website :jaja:

• Leuk
Waarderingen: EdK
Bovenaan Onderaan