VCDS mogelijkheden - Skoda Scala

Hypodermic

Actief lid
@Hypodermic, dat is prima zelf in te stellen als je de stappen juist opvolgt (staan op pagina 1). Mocht je het niet vertrouwen zijn er genoeg leden die je wel willen helpen hiermee. Ik heb het zelf ook met OBDeleven geactiveerd.

@bmwscala die melding bij lopende motor kan niet uit, de melding als je de deur opent op contact wel. Tip: Als de melding gaat, druk op het rechterwieltje aan het stuur en de melding stopt.

Hill assist is eenvoudig te activeren.

Het was inderdaad erg makkelijk om dat zelf te activeren, bedankt voor de hulp :-)

Nou heb ik nog 1 vraagje, het rolgordijn van het panoramadak gaat automatisch dicht als ik de deur op slot doe. Is het ook mogelijk deze ook automatisch te laten openen als ik de auto weer van het slot afhaal?

Mijn dank is groot.
 

ElScorpione

Forumguru
Interessant topic. Leuk om te lezen wat er allemaal mogelijk is. Ik vraag me af of het ook mogelijk is om de sfeerverlichting in het dashboard altijd aan te zetten. Voor zover ik begrijp brandt deze alleen als de verlichting is ingeschakeld. Bij mijn huidige Octavia branden de led strips altijd. Vraag me af of dat bij de Scala ook kan.
 
hoi hallo.
Iemand in de buurt van kampen die groot licht assistent en lane assist kan aan zetten en de start/stop uit kan zetten?
 
Bovenaan Onderaan