VCDS mogelijkheden - Skoda Scala

Deze link stuurt me naar 4 berichtjes en ik zie geen lijst??
 
Laatst bewerkt door een moderator:
]Kom nu in een draadje over een 12v aansluiting in de kofferbak.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
 
Laatst bewerkt door een moderator:

hemi24

Forumguru
E]

geen idee waar je op klikt, maar ik kom bij het volgende:

upload_2022-1-6_23-15-33.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Canon-Eye

Forumguru
:sterretjes:
Gewoon klikken op de knop Downloaden naast de tekst "Ledenlijst VAGCOM VCDS VCP" en dan die pdf opslaan op een locatie waar je 'm terug kunt vinden. Zie ook afbeelding in post #187 hierboven.
Ik zie dan weer niks over kofferbakken... :arghh:
 

Tees

Donateur
Dat je in een ander topic uitkomt dan bedoelt is een bekend probleem tussen Tapatalk en het Skofaforum. Openen in de browser helpt daarmee.
 

Hypodermic

Actief lid
@jesse_s93


Hoi Jesse,

Wat doet het grootlicht assistent precies? kon daar niet echt iets op vinden in dit draadje. En is dat via obdeleven te doen?

Alvast bedankt :-)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jesse_s93

Donateur
Grootlichtassistent zet automatisch grootlicht aan indien er aan een aantal voorwaarden wordt voldoen, waaronder:
- Weinig omgevingslicht (geen of nauwelijks lantaarnpalen)
- Geen tegenliggers
- Snelheid boven de 60/65 km/h
Hiervoor wordt de camera achter de binnenspiegel gebruikt. Aangezien de Scala altijd over lane assist beschikt, is de Scala in iedere uitvoering hiervoor geschikt.
 

Hypodermic

Actief lid
Aha, dat is makkelijk. Bedankt ook voor de uitleg en de condities waarin dit zou moeten werken.

Is dit zelf in te stellen, ook voor een amateur met een klein beetje ervaring? En gezond verstand :jaja:
 
Laatst bewerkt:

bmwscala

Nieuw lid
Wie kan mij die ellendige idiote toon eraf halen, als de auto loopt en je de deur open hebt staan....
.
En is het simpel de berg rem te activeren
 
Laatst bewerkt:

jesse_s93

Donateur
@Hypodermic, dat is prima zelf in te stellen als je de stappen juist opvolgt (staan op pagina 1). Mocht je het niet vertrouwen zijn er genoeg leden die je wel willen helpen hiermee. Ik heb het zelf ook met OBDeleven geactiveerd.

@bmwscala die melding bij lopende motor kan niet uit, de melding als je de deur opent op contact wel. Tip: Als de melding gaat, druk op het rechterwieltje aan het stuur en de melding stopt.

Hill assist is eenvoudig te activeren.
 

bmwscala

Nieuw lid
Hoe of wie kan Hill Assist bij mij activeren ?
En zijn hier kosten aan verbonden
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan