Jan van der vinne
Nieuw lid
Gefeliciteerd met jou aankoop, ik moet nog even wachten eind december komt die van mij binnen
Kogel is door de kerk... we hebben een KAROQ Sportline Business 1.5 HB, Black Magic gekocht als vervanging van de RS.
......En nu wordt het wachten. Dealer gaf aan JUNI 2023.... gezien de verhalen gaan we het meemaken...
Inderdaad nu(!) pas te horen gekregen dat ik ook geen 19" meer krijg. Per productie wk13-2023 wordt alles automatisch omgezet naar de 18" uitvoering. Stappen er makkelijk overheen: Krijg je 490,- terug, maar daarvoor koop ik geen andere 19" set....Zelf ook een Karoq Sportline Business (DSG) besteld, maar helaas worden de 19'' velgen niet meer geleverd. Besteld in November, kreeg in December te horen dat enkel de 18'' Aero zwarte velgen nog geleverd worden. Levering volgens leasebedrijf augustus 2023.
Zelfde probleem?
Nee, maar misschien kom je een eind verder als je de 18" set erbij inruilt.Krijg je 490,- terug, maar daarvoor koop ik geen andere 19" set...
Hebben wij dus gedaan. Maar dan nog moet je wel flink bij betalen. ga komende week maar weer is bellen met Ames auto in november besteld voor levering in mei.Nee, maar misschien kom je een eind verder als je de 18" set erbij inruilt.
Logisch dat ze alleen het prijsverschil teruggeven, toch?