Van Octavia 2 RS naar Octavia 3 tsi

leon-cupra

Forumguru
Aangezien de extreme-velgen ook onder mijn vRS zitten kan ik niet anders zeggen dat dit een super-mod is.:D
Vind dit 1 van de knapste (originele ) velgen voor onder een witte O3.

Nu vraagt de wagen wel om volgende aanpassing : chroome omlijsting en dakrails zwart laten wrappen ;)
 

Jasper-RS

Forumguru
Helemaal mee eens! Zwart/wit combi = :yeehaa:.

Wat is dat pakketje bijzonder snel binnengekomen zeg!
Staat echt mooi. Ben nu al benieuwd naar je komende updates:D.

Die raamlijsten ga ik nog ff over denken. Ik vind het nog best mooi matchen met de gepolijste accenten in de velg.

Ja super snel. 3 dagen vanuit Tsjechië

Volgende update is TVS woensdag voor een stage 2. Daarna opzoek naar een set led achterlampen van het facelift model
 

innocenti

Forumguru
Staat erg vet. Benieuwd wat je nog meer in petto hebt voor ons aan mods met mooie foto's.

Heb je interieurverlichting ook al omgebouwd naar LED? En kofferbak?
 

Rallye

Forumguru
Chroom staat goed! Niet weghalen hoor. Mooi dat je naar TVS gaat, heb je ook geen "schaap in wolfskleren" meer!

Vor wat betreft interieur-LEDs zou ik gewoon voor Superskoda gaan. Die in de kofferbak (interieur vind ik persoonlijk niet nodig) heb ik ook. In mijn vorige Octavia had ik ze ook al. Werken goed! Ook de spiegel-LED's van Superskoda bevallen goed. Voor de nummerplaatverlichting kun je gewoon de LED's van de Rapid gebruiken: https://webshop.pondealer.nl/index.php?route=product/product&filter_name=Led&product_id=1846 (worden per stuk geleverd). Wel even de foutmelding wegcoderen.
 
Laatst bewerkt:

HarrieSkoda

Forumguru
Ik ben zelf niet van de aftermarket LED-jes, aangezien ik hier vervelende ervaringen mee heb gehad.
Dat is ook de enige reden da ik die van SuperSkoda heb genomen, anders had ik ook zulke T10's erin gezet.

Maar man man... wat een bak licht!
 

Michelv.

Forumguru
Die voor in je kofferbak kan je ook gewoon bij Ali bestellen, ben je voor 2 complete lampjes nog geen 10 euro kwijt en ze geven een bak met licht.
 

HarrieSkoda

Forumguru
Wauw! Dat zijn hele leuke waardes. Ook al zo lang mee bezig geweest, lijken wel moeilijk te herschrijven zijn. Zou het aan het bouwjaar/reeks liggen?

Zouden die van ons eigenlijk eens langs elkaar moeten zetten, kijken of het klopt.
Maar dan blijft het verschil handbak - DSG natuurlijk nog..
 

Jasper-RS

Forumguru
Wauw! Dat zijn hele leuke waardes. Ook al zo lang mee bezig geweest, lijken wel moeilijk te herschrijven zijn. Zou het aan het bouwjaar/reeks liggen?

Zouden die van ons eigenlijk eens langs elkaar moeten zetten, kijken of het klopt.
Maar dan blijft het verschil handbak - DSG natuurlijk nog..

Het herschrijven ging trouwens best snel, maar het fijn afstellen kost volgensmij veel tijd. Onze waardes komen aardig overeen als ik zo jou uitdraai bekijk. (Ook op euro95?) Is die van jou ook zo vlot en gretig op het gas? Ik denk dat wij de zelfde software hebben, alleen jij hebt nog dsg aanpassing gehad.
 

bartvw

Forumguru
Ik heb het verleden ook wel is een stap terug gedaan in vermogen en meestal was ik naar een x aantal maanden alweer bij de dealer voor wat anders :jaja:.
Maar denk dat TVS er een zeer mooi vermogen voor je uit heeft gehaald.
Van de rest heel veel plezier met je mooie auto.
 
Bovenaan Onderaan