Gege001
Actief lid
Hallo,
Zoals ik reeds in het verleden meerdere malen deed probeerde ik nu ook een software/kaartupdate van de Columbus te doen.
Ik doe alles net hetzelfde als de vorige keren en krijg de melding dat er geen bestanden beschikbaar zijn of de bron niet klopt ??!
Ik deed eerst de download van op het platform, unzipte vervolgens bestanden en plaatste ze op een SD-kaart van 32 Mb en plaatste het kaartje vervolgens in SD1 (SD2 probeerde ik ook al eens).
Iemand recent ook dit probleem ervaren ? Oplossing ?
Alvast bedankt !
G.
Zoals ik reeds in het verleden meerdere malen deed probeerde ik nu ook een software/kaartupdate van de Columbus te doen.
Ik doe alles net hetzelfde als de vorige keren en krijg de melding dat er geen bestanden beschikbaar zijn of de bron niet klopt ??!
Ik deed eerst de download van op het platform, unzipte vervolgens bestanden en plaatste ze op een SD-kaart van 32 Mb en plaatste het kaartje vervolgens in SD1 (SD2 probeerde ik ook al eens).
Iemand recent ook dit probleem ervaren ? Oplossing ?
Alvast bedankt !
G.