Columbus Update Columbus

Hiep hoi, hier nog een slachtoffer. Ik kan dit jaar ook opeens mijn kaart niet updaten!
Files werden altijd met een downloader.exe file verkregen.
Nu moest ik ze zelf van de site downloaden en zelf uitpakken naar de SD-kaart.
Ik heb zowel naar een sd kaart als naar een usb-stick overgebracht.
De kaart files worden steeds niet herkend.
Dat brengt me op de vraag: Hoe horen die files op het kaartje te staan?
In het directory HIGH_12P184_EU_2020
of moeten de directories Mib1 en Mib2 en de file metainfo2.txt in de root van de SD-kaart?
Of hoor ik ze als zipfile op het SD-kaartje over te brnegen en worden ze in de auto uitgepakt?
 

Jaysto79

Nieuw lid
Hi all,

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb alles uitgepakt echter moet ik even kijken of ik of moeten de directories Mib1 en Mib2 en de file metainfo2.txt in de root van de SD-kaart? het zo op de SD heb gezet.

wordt vervolgd.

grt Jason
 
Hoera! De update is nu bezig!
Het komt er dus op neer dat de directories Mib1 en Mib2 en de file metainfo2.txt in de root van de SD-kaart moeten staan. Dus NIET in het directory HIGH_12P184_EU_2020.
Dank je wel EdK!
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK
Hi allen,

FF een vraagje aanhakend op dit ouder draadje: kan je Columbus idd updaten middels een USB-stick? (Heb nl geen geschikte SD-card...).
En zo ja: moet die dan verder helemaal leeg zijn, of mogen daar ook andere bestanden op staan?

Mvg, Patrick.
 

MartinW3

Nieuw lid
Van het weekend de navigatie update gedaan. Elke keer weer 1-2x proberen voor dat het lukt. Via de Mac heb ik het nog niet werkend gekregen.

Mijn recept:
* Windows-pc - format SD-kaart exFAT
* directories Mib1 en Mib2 en de file metainfo2.txt moeten in de root van de SD-kaart staan

Mocht het dan nog niet lukken, kijk of er verborgen bestanden zijn ontstaan. Update duurt 1 uur.
 
Bovenaan Onderaan