Uni-lak Metallic lak voor en nadelen

AndreM

Forumguru
Alleen de huidige uni lakken zijn toch wel veel beter als vroeger. Ze behouden veel beter hun glans en kleur,mits je het gewoon onderhoud. Dus gewoon min.1x per jaar een laag was er op. En op reparatie lak heb je zoiezo 4jaar garantie.

Tja en dan Joske bellen om je auto te poetsen, want wij hebben geen Joskes in NL. :maakmegek:
 

s-line

Forumguru
Maar wat restwaarde betreft zal het verschil nihil zijn hoor, het is maar net wat iemand zoekt. En bij aanschaf is de metallic auto ook minimaal 750 euro duurder.
 

AndreM

Forumguru
Voor een O3 metallic lak betaal je in NL geen €750,- maar €550,-!!!
En een Polo is kleiner, dus denk ik goedkoper.
 
Laatst bewerkt:

Noord26

Forumguru
Nee zeker niet, verschillende merken hanteren heel andere prijzen voor een metallic lak.

Alleen wit is geen meerprijs bij een Polo en voor uni-lak rood of blauw betaal je €157,- extra. Wil je metallic op je Polo: €590.- Dat is dus €40,- duurder als bij een O3 schijnbaar voor minder lak van dezelfde kwaliteit.
 

Noord26

Forumguru
Over kleur valt te twisten; het is smaak afhankelijk. Ik vind het er wel goed uit zien.

@Blackokkie2: denk je bij zwart (metallic) dan ook aan een rouw-auto, of bij een rode auto aan een brandweer auto?
 

Gunner

Forumguru
wat ik wel leuk vind aan de kleur is dat het wel lekker opvallend is. niet dat zilver en zwart wat je al zo vaak ziet.
 

Joske

Forumguru
Ik vind het een speelse kleur, dus mss meer voor een jong iemand. Maar dat is smaak uiteraard ;)
 

CDK

Forumguru
@Gunner, voor een polo een prachtige kleur, wel zwarte wielen monteren liefst minimaal 17" met een verlagingssetje en je hebt een hele dikke Polo :thumbsup:
 

Falcon

Donateur
Privé zou ik deze kleur niet zo snel durven te nemen. Je raakt simpelweg minder snel de auto weer kwijt.

Maar uhm waarom een polo btw? /skodaverkoop modus
 

Gunner

Forumguru
Privé zou ik deze kleur niet zo snel durven te nemen. Je raakt simpelweg minder snel de auto weer kwijt.
Mwoh weet ik niet. Aan de andere kant zal een verkoper altijd wel wat vinden om je een mindere inruil te geven.

Maar uhm waarom een polo btw? /skodaverkoop modus
Fabia staat wel op het lijstje en dat heb ik op de voet gevolgd maar ik ben daar nog niet helemaal over uit of ik het wat ga vinden. en ik ben erg ongeduldig :tongue:

@Gunner, voor een polo een prachtige kleur, wel zwarte wielen monteren liefst minimaal 17" met een verlagingssetje en je hebt een hele dikke Polo :thumbsup:
De aanbieding van de auto met die blauwe kleur is al voorzien van af-fabriek 15mm verlaging en sportonderstel dus dat zit wel goed.
 
Bovenaan Onderaan