Uitschakelen auto bij uitstappen chauffeur

Philip012

Nieuw lid
Misschien toch nog eens in het boekje nalezen hoe dat werkt met die automatische handrem?
Meestal zit het probleem tussen het stuur en de hoofdsteun…

Bekijk bijlage 98270
Handig om weten, maar....
Ik blijf wel bij mijn standpunt dat ik dat wil bepalen en niet de auto. Ook fijn als je bijvoorbeeld op een drukke weg in panne valt, je eerst moet gaan scrollen in het infotainment systeem om de automatische handrem te deactiveren.
 

Tees

Donateur
Dat systeem is er met een reden...er zijn vast genoeg mensen die de wagen de wagen op een (lichte) helling zetten om even wat uit de bagageruimte te halen, en de auto er langzaam vandoor rolt. En ik schat zo dat dat vaker voorkomt dan dat een auto handmatig geduwd moet worden.
 

o0HdW0o

Nieuw lid
Dag allen..
Ik ben nieuw en heb een Skoda Enyaq RS Coupe sport blue gekregen ;)

Ik loop ook tegen dezelfde uitdaging aan dat ik bij het uitstappen en weer instappen alles moet aanzetten. De bestuurder, Carplay activeren etc.

Ik was even benieuwd of er wellicht een aanpassing is of en waar je in de buurt van Flevoland de ODB settings kan laten aanpassen.


Wellicht ben ik de zoveelste die het vraagt, maar ik weet ook niet goed op welke termen ik moet zoeken voor dit specifieke probleem.

Alvast dank voor de hulp!
 
Bovenaan Onderaan