Uitrustingsniveau Fabia Combi Greenline tov Go, Comfort, Ambition, Dynamic, etc.

LenK

Forumguru
Veel auto's hebben verticale deurgrepen. Die grijp je eerder dan die dingen aan het dak.
Ben al blij dat ze tegenwoordig inklapbaar zijn. Vroeger met vast handgrepen aan het dak kon je je daar "aardig" aan stoten.
 

woozie

Actief lid
de handgrepen gebruik ik zelf ook niet, maar wel het haakje op de handgreep achter, aangezien de jas daar vaak hangt.
 

FredV

Banned
Handgreep ook wel handig als hulp bij t uitstappen heb ik gemerkt. Zeker als je een diepe instap/uitstap hebt.
 

namleop

Actief lid
de handgrepen gebruik ik zelf ook niet, maar wel het haakje op de handgreep achter, aangezien de jas daar vaak hangt.

Achterin heb ik ook geen handgreep, maar wel een haakje. De jas kan daar dus mooi hangen. Alternatief is de airco wat kouder zetten en de jas gewoon aan doen. :)
 

FredV

Banned
Achterin heb ik ook geen handgreep, maar wel een haakje. De jas kan daar dus mooi hangen.
Dus zoals dit:
picture.php
 

namleop

Actief lid
Wow dat is snel!!! Sneller dan ik zelf naar buien kan lopen en een foto op de computer zetten. Inderdaad dat is 'm.
Jammer he dat daar zo'n lompe uitsparing voor is gemaakt, nu is het wel heel duidelijk dat er een handgreep mist!
 
Bovenaan Onderaan