Uitdeuker zonder spuiten gezocht regio Eindhoven/Nuenen

Interesse voor een uitdeuker op de nazomermeeting op 6 september?

• Totaal aantal stemmers
    8
  • Opiniepeiling gesloten .

CDK

Forumguru
]Allen,

zonet antwoord gekregen van de uitdeuker. Hetgeen ik verwacht had natuurlijk, hij wil een minimaal aantal deelnemers. Begrijpelijk mijn inziens.

Ik heb dus nood aan minstens 5 wagens. Voorlopig staat de lijst op 3 deelnemers..

Je hoort me al komen ;)

zijn er nog gegadigden?
25 euro per deuk (niet groter dan 2 cm) (zonder BTW)

normale prijs: 50 euro per deuk (zonder BTW)

Huidige lijst:

1. @EdK

2. @Sparkie (voor 16u, moet daarna dringend naar de ruïne)
3. @internetboarder

@dirkkroneman (interesse? ;) )
@Kippie-style (interesse)
@Corné de Kluijver (jij interesse? moet ik jouw geval eens voorleggen aan hem of het mogelijk is? met een zuignap ofzo ;) )

dirkkroneman

Forumguru
Ja ik zit nog steeds met dat mijn komst naar Nuenen een OVB is, als ik kom dan heb ik zeker interesse ;) Ik zal het er zsm eens over gaan hebben met het vrouwtje, mbt onze vakantieplannen!

EdK

Forumguru
Ja dirk, vakantie in België plannen, vrouw met creditcard dumpen in Antwerpen en jij je wagen uit laten deuken in Neunen.
En hierna zorgen dat kofferbak geheel leeg is als je de vrouw weer van een terras afhaalt in Antwerpen

Hoe simpel kan het wezen......

dirkkroneman

Forumguru
Neuh, niks tegen Vlamingen, maar vakantie in België is nou niet het eerste waar ik aan zit te denken. Dan trap ik sneller een km of 1000 verder naar het zuiden ;)

dirkkroneman

Forumguru
Haha, nou de kans is ook heel erg groot dat ik ga komen hoor. Maar ik wil gewoon eerst samen goed overleggen, zoals in een goed huwelijk hoort:). Ik ken dat wél Ed :tongue:

Blackokkie2

Forumguru
Trouwens @dirkkroneman , zag ik jou dit weekend nou op een podium in Landgraaf met een gitaar in je handen?

images

dirkkroneman

Forumguru
@dirkkroneman

of je nu kan of niet, je blijft welkom ;)

enneuh,

zwaaien als je door België naar het zuiden van Frankrijk rijdt é :D
Zuid Frankrijk? Neeee daar rijd ik echt met gillende banden doorheen. Mooi land, maar dan alleen qua natuur. Ik mag de mensen niet zo, net zoals de voorzieningen (toiletten, restaurants e.d.) Ben er al meerdere keren geweest, maar het is niks voor mij. Nee dan wordt het wss Spanje of Italië

Bovenaan Onderaan