Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Uitdeuker zonder spuiten gezocht regio Eindhoven/Nuenen
Gisteren in het stemlokaal zat een oud klasgenoot van de lagere school achter de tafel. Die is al geruime tijd bezig een reunie te organiseren van mijn basisschool klas en dat gaat nu dus gebeuren op 6 september vanaf 16 uur.
2. @Sparkie (voor 16u, moet daarna dringend naar de ruïne)
@dirkkroneman (interesse? )
@Kippie-style (interesse)
@Corné de Kluijver(jij interesse? moet ik jouw geval eens voorleggen aan hem of het mogelijk is? met een zuignap ofzo )
Jah ik zit er nog over te denken heeft er iemand ervaring met werk van hun?
Ga normaal altijd naar me eigen mannetje bij mij om de hoek.
Ik weet dat hun uitdeuken met een paraplutje lijmen op de lak en deze laat weer los met een speciale vloeistof.
Plak eens een stukje detailtape naast het deukje: je camera stelt dan scherp op de lak(door het contrast tussen tape en lak), en niet op reflecties die je in de lak ziet. De kans op een goede foto is dan veel groter (eventuele invulflits kan soms ook helpen om het zichtbaar te krijgen).
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.