Uitdeuker zonder spuiten gezocht regio Eindhoven/Nuenen

Interesse voor een uitdeuker op de nazomermeeting op 6 september?

• Totaal aantal stemmers
    8
  • Opiniepeiling gesloten .

Cordoba

Forumguru
@Joske bij de Carclean Summer Detail Day is altijd DSH uit 's Hertogenbosch aanwezig (hebben diverse vestigingen).

Wat ik van hun gezien heb: prima werk, en kijken eerst of iets gaat lukken, kansloze deuken beginnen ze niet aan, en als het niet lukt betaal je niets.

Overigens betaal je bij zulke zaken per deukje, dus als je 2 deukjes in je deuren hebt, betaal je 2x het vastgestelde bedrag.

Ik begin trouwens niet aan 'uitdeuken zonder spuiten' als ik 'm strak laat maken, is de kans veel te groot dat er een half jaar later weer volop deukjes in de flanken zitten.

CDK

Forumguru
Ik heb geen deuk maar een bult in m'n dak, wordt overigens onder garantie verholpen. (Oorzaak is volgens de dealer ondermotorisering, waardoor de auto zich letterlijk een bult moet werken om vooruit te komen...) ;)

Joske

Forumguru
de eerste indrukken zijn goed maar ik zal DSH dan ook eens aanschrijven of zij dat zien zitten om langs te komen.

Natuurlijk zal ik dan wel meer dan 3 klanten moeten kunnen aanbieden.. dus bij deze nogmaals de oproep: zijn er nog mensen die interesse hebben in deze actie?

Desperado

Forumguru
Ik zal eens rond de auto lopen, als de prijs goed is heb ik misschien wel interesse. Aan de andere kant heb ik het plan opgevat om te gaan sparen voor een opvolger van de O1. Maar dat duurt nog wel 2 jaar denk ik :greedy:

Canon-Eye

Forumguru
En als hij er dan mooi strak bijstaat brengt-ie misschien ook weer iets meer op zodat je naast het genot, toch nog een deel van je centjes terugziet...

Blackokkie2

Forumguru
Ik zal ook nog eens rond de auto lopen, maar volgens mij is hij deukvrij(nee, grappig forumlid, niet stiekem langskomen met een hamer).

s-line

Forumguru
Ik kan alleen ASK uit Den Haag, die komt bij ons en is echt een van de beste die ik kan.
4 juni moet hij bij mij ook aan de gang!:mad:
Zo'n domme k.. gooit even haar deur open maar gelukkig kwam ik er aan dus wordt het gelukkig allemaal betaald maar ik vind het altijd zonde hoor, mijn eerste pit!:nailbiting: In 3 jaar!

Bovenaan Onderaan