Twijfel over uitlaat o3 vrs

Fmoon

Forumguru
Persoonlijk vindt ik het langer doortrekken wel wat fijner en dan zelf met de flipper spelen wanneer er wat geknl, dan is de sheet aanzienlijk harder trouwens, zo snel is toch niet fijn?
milltek klink in mijn ogen te metalig. maar ieder zen smaak ;)

Hoe kijk je er nu tegenaan na het zien en beluisteren van het filmpje? Mijn milltek klink veel dieper en voller.
 
Persoonlijk vindt ik het langer doortrekken wel wat fijner en dan zelf met de flipper spelen wanneer er wat geknl, dan is de sheet aanzienlijk harder trouwens, zo snel is toch niet fijn?
Ja niet bij elke scheet ben ik aant schakelen hoor!! maar dat doet ie ook als ik mijn gas los laat als die wat hoger in de toeren zit, en op da filmpje is het om het te laten horen. Ik rij zo niet veel. Gewoon lekker in zun D knorren!!

Als jij de volgende keer na het citaat je eigen tekst typt, is het makkelijker lezen voor ons. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Is dit met de originele DSG of is deze ook stage 1 getuned? Zie dat je +500Nm koppel zit vandaar mijn vraag

Hey Dillens,

Idd deze is ook stage 1 getuned!! Dit heb ik bij BR Performance laten doen.

Die beste man daaro had verteld: dat hij dit ook niet verwacht had met deze 500 nm ,omdat de dsg vaak begrensd is tot +- 450nm . Maar deze konden ze bij mijn wel verleggen /of weghalen!!

En het schild erg veel, reageert veel beter op het gas en schakeld veel sneller! Ben er super tevreden over!!

Het is alleen met nat weer niet te doen om als snelste weg te willen zijn met alleen voorwielaandrijving, het kleinste beetje gas met 2500rpm slipt het gevaarte al
 

Janno

Forumguru
Hoi Koen, ik weet niet waar je vandaan komt, maar ik heb hét perfecte adres voor je. Google maar op Kiwiparts uit Beugen er is geen mens die beter en mooier kan lassen als Anthony Roos!
Hij doet alles, kleppensystemen met of zonder cut out, alleen catback of met downpipe compleet vanaf de turbo.

Zelf heb ik een compleet maatwerk 3” inox systeem vanaf de turbo eerst met racekat en ondertussen decat met een klein dempertje en daarna een dubbel kleppensysteem langs de originele einddemper. Ik adviseer je als je met een kleppensysteem gaat werken om de originele einddemper altijd te behouden, deze dempt namelijk zo goed, dat je altijd op een echt stille modus kan terugvallen.

Ik vraag me even af, wat je hier benoemt, kleppensysteem met originele einddemper, is dat net zo stil als stock? Of komt het iig in de buurt ervan?
 

CDK

Forumguru
@Janno, ja als je een kleppensysteem laat maken met behoud van je OEM einddemper dan is met gesloten klep je geluid vrijwel stock.
 

Janno

Forumguru
@CDK ik ben ondertussen bij Anthony geweest, die zit hier dichtbij en die gaf me idd 2 opties. Middendemper vervangen door een met klep, of helemaal naar achter en dan zonder originele einddempers. Ik twijfel nog.. heb video's gekregen waaronder een Leon Cupra zonder einddempers, klinkt wel heel goed maar weet niet zeker of dat niet te luid is in stille modus... lastig lastig... :)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

HarrieSkoda

Forumguru
Kijk anders eens voor de grap bij ABC uitlaten in Helmond.
Zie daar regelmatig filmpjes van voorbij komen wat (soms) best leuk klinkt.
Af en toe vind ik het wat overdreven, maar zeker niet altijd.

Helaas nog geen Skoda vRS gehoord/gezien.....

Interessant topic omdat ik ook twijfel over een mogelijk ander uitlaatsysteem.
 
Bovenaan Onderaan