Twijfel over uitlaat o3 vrs

mid-demper delete

Ik ben er wel blij mee, maar een volledig systeem heeft echt de voorkeur en gaat er in de toekomst wel komen. Ik bouw dan een (kleiner) middendemper terug tegen het resoneren.

Hey Spector,

Even voor mijn duidelijkheid ,is dat geluid wel met originele eind dempers? Dat klinkt al best goed!
 

Jooo...

Forumguru
Met eind dempers en middendemper delete van fox krijg je een iets doffer geluid. De middendemper delete zit er nu niet meer op bij mij. Ik kan je nu enkel een opname van de einddempers met de originele middendemper geven
 

Bijlagen

  • IMG_5423.JPG
    IMG_5423.JPG
    69,8 KB · Weergaven: 25

Jooo...

Forumguru
Met eind dempers en middendemper delete van fox krijg je een iets doffer geluid. De middendemper delete zit er nu niet meer op bij mij. Ik kan je nu enkel een opname van de einddempers met de originele middendemper geven

Ik heb vanmorgen eens een filmpje gemaakt (kwaliteit spreken we niet over :D) van het geluid met enkel de einddempers van fox en standaard middendemper

 
Hey mannen,

Bedankt voor jullie reacties en filmpjes!!

Maar ik ben eruit! Het gaat worden tromgeroffelllllll:cheer:

Fox eind dempers met een Fox midden stuk ter vervanging van de midden demper :tegek:

Zal ergens in dec / jan laten maken zodra het gemaakt is zal ik wat foto's en filmpjes maken.

Groeten
 
R.v.s de diameter staat er niet bij volgens mijn maar de pijp voor de vervangende midden demper is 63.5mm
 

Bijlagen

  • Screenshot_20191109-164442_Chrome.jpg
    Screenshot_20191109-164442_Chrome.jpg
    714,6 KB · Weergaven: 23

Jooo...

Forumguru
Hey mannen,

Bedankt voor jullie reacties en filmpjes!!

Maar ik ben eruit! Het gaat worden tromgeroffelllllll:cheer:

Fox eind dempers met een Fox midden stuk ter vervanging van de midden demper :tegek:

Zal ergens in dec / jan laten maken zodra het gemaakt is zal ik wat foto's en filmpjes maken.

Groeten
Ga je hem zelf plaatsen?
 

Jooo...

Forumguru
Met een brug gaat da super! Ik heb de mijne gestoken op een oprit met keien en 2 kriks. Was niet bepaald een pretje maar de voldoening was er wel toen ik hem de eerste keer startte :tegek:
 
Bovenaan Onderaan