Tweedehands inklapbare bekerhouder?

Afrit13

Forumguru
opbergvak boven

6Y085792547H

richtprijs: 23 euro bij de dealer

als je dit Googelt kom je wel op een Russian skoda forum site terecht waar het onder gemonteerd is heb ik gezien (met de verlichting in). ;)

Als je onderstaande foto bedoelt... dat is volgens mij het opbergvakje dat turboturbo al heeft

56951258.jpg
 

turboturbo

Forumguru
Bovenstaande vragen rezen bij mij ook op, toen ik dat gisteravond aan het Googlen was.... Het is een lastig onderdeel nummer om te vinden op internet, je komt op hetzelfde nummer tig verschillende vakjes tegen. Ik doorgrond de vele variaties ook niet helemaal van al die bakjes.

Ondersteboven past het opbergvakje ook niet (had ik al geprobeerd) plus dat dat heel onhandig is, want dan zeilt alles eruit (geen anti slip laagje en geen drempeltje aan de bovenkant)

Hoewel de nieuwprijs voor een bakje alleszins meevalt, tel ik die in m'n hoofd wel op bij de totale kosten die me deze bekerhouder tot nog toe heeft gekost, ik zou met nog eens 23 euro richting de 75,- totaal gaan voor deze bekerhouder en dat wordt me te gek.

Ik heb besloten om er voorlopig mee te leren leven: lees de USB stekker er uit halen als ik de bekerhouder wil gebruiken... :cool: Edit: geen optie, want dan hoor ik geen muziek meer.... :facepalm:
 
Laatst bewerkt:

Cordoba

Forumguru
Ik zit net weer eens bij te lezen over de 'bekerhouder' perikelen, en volgens mij heb ik mijn opbergvakje ook wel eens boven de radio gehad, om wat uit te proberen, maar weet niet meer of dat nu ondersteboven was, of normaal. Volgens mij paste het wel na wat puzzelen, maar weet niet meer precies hoe ik dat gedaan heb, ik heb het volgens mij weer teruggewisseld omdat de radio niet lekker paste in het onderste deel (radio iets te diep voor de ruimte, mede door alle bedrading/stekkers achter de radio).
 

turboturbo

Forumguru
Ik heb besloten mijn bekerhouder te verkopen om verschillende redenen.

Meer info via PM of zie Te Koop forumgedeelte.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan