TVS Engineering kan nu ook alle nieuwe (MQB platform) motoren OBD tunen en DSG's aanpassen.

CDK

Forumguru
De garantie op een nieuwe Skoda is inderdaad 2 jaar zonder kilometerbeperking. Persoonlijk zegt die garantie mij niets, maar mijn blok was dan ook al enkele jaren leverbaar bij Audi, Porsche en VW, daar waren de kinderziekten al uit ;)
 

micky

Forumguru
Ik lig er ook niet echt wakker van, maar als ik dan toch meer moet betalen voor de garantie dan wil ik hem ook, overigens hoeft garantie niet perse iets met kinderziektes te maken te hebben vind ik, er kan altijd wat stuk gaan binnen de 2 jaar, die ervaring heb ik ook gehad met een Audi S4 waarvan het blok al veel langer op de markt was en die toch inwendige scheurtjes kreeg met als gevolg complete blok vervangen.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
je kan inderdaad altijd pech hebben ;)
die hogere prijs is vooral gebaseerd op dat contract waar eerder al over gesproken is....
 
Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
@Olifant, nu ook met de 1.8 er bij ;)
OBD Tuning:

1.2 TSI 2013+ 86pk-160Nm --> 115pk-200Nm
1.2 TSI 2013+ 105pk-175Nm --> 130pk-210Nm
1.4 TSI 2013+ 122pk-200Nm --> 155pk-250Nm
1.4 TSI 2013+ 140pk-250Nm --> 195pk-310Nm
1.6 TDI 2013+ 90pk-230Nm --> 125pk-280Nm
1.6 TDI 2013+ 105pk-250Nm --> 135pk-300Nm
1.8 TSI 2013+ 160pk-250Nm --> 200pk-300Nm
2.0 TDI 2013+ 150pk-320Nm --> 180pk-390Nm
2.0 TDI 2013+ 184pk-380Nm --> 205pk-420Nm
2.0 TSI 2013+ 220pk-350Nm --> 305pk-440Nm

Bij alle modellen geldt:
incl. overname fabrieksgarantie gedurende periode van 2 jaar na eerste tenaamstelling met een max van 120.000km.



TVS Engineering

Valutaweg 12
7051EA Varsseveld
The Netherlands

T+31 315 230 584
www.tvsengineering.nl
www.facebook.com/TVSengineering
 
Laatst bewerkt:

Majefloti

Forumguru
@Corné de Kluijver, ik was er even een week tussenuit geweest en inmiddels wederom reactie van TVS ontvangen dat ze de berichtgeving hier omtrent gemakshalve via jou (forum) doen. Prima, om ruis te voorkomen, dus bij deze dan ook maar een reactie via dit topic temeer het voor meerdere forumleden geldt!

Dat O.CT de huistuner is geworden van VAG had ik destijds al gepost. De genoemde specs en prijs die TVS opgeeft zijn dus géén verrassing, namelijk identiek aan die van, jawel, O.CT! Lijkt logisch want contactueel blijkbaar allemaal erg lastig en gevoelig....
Vorig jaar hebben we een prima meeting en dito aktie mogen ontvangen van TVS (mede door jouw inzet Corné met TVS) maar...

KRITISCHE noot!
Ik heb sterk de overtuiging dat TVS momenteel met de 50% kortingsvouchers voor OBD tuning in hun maag zitten. Helaas nog steeds geen concrete voorstellen vanuit TVS gezien en ook nu weer via jou (namens TVS) het bericht om wederom geduld te hebben.
Als TVS vertrouwen wil uitstralen en zich wil onderscheiden richting hun klanten moeten ze de zaken wel gescheiden houden. Dus zoals eerder gemeld " afspraak is afspraak". Dat OBD tuning voor TVS nu extra geld kost is erg vervelend maar behoort tot ondernemersrisico. Immers we hebben zwart op wit een contractuele afspraak met TVS!

Concreet betekent dit:
- TVS doet kortingsvoucher van 50% op OBD gestand. Prijs OBD wordt dan € 500,-.
- Kortingsvoucher te verzilveren tot 2 jaar na datum.
- OBD tuning is inclusief gratis terugzetten indien dit door SW updates tijdens onderhoud bij dealer wordt overschreven.
- Indien keuze voor externe ECU dan €200,- korting (conform eerdere post van jou in dit topic).

Ik wil dit best zelf nogmaals bij TVS aangeven maar wat mij betreft is dit ons collectieve standpunt vanuit het forum (om hoeveel vouchers gaat het?) die we graag binnen 14 dagen bevestigd zien. Lijkt me een redelijk en billijk termijn! Koppel jij dit terug naar Ronald?
We horen het graag.

Jij iig bedankt voor snelle update Corné :thumbsup:.
 

CDK

Forumguru
@Majefloti, ik zal je bericht doorzetten naar TVS, ik weet dat ze door OCT aan dat contract gehouden worden, dus ik acht de kans 0,0 ik heb voorgesteld e.e.a. enigszins te compenseren met de kosten van de DSG tuning, maar dit is dan uitsluitend voor degenen die zowel motor als DSG laten remappen, ik ben echt voor jullie bezig, meer dan mijn best doen gaat niet helaas.
Ik hou je / jullie op de hoogte!
 

Majefloti

Forumguru
@Majefloti, ik zal je bericht doorzetten naar TVS, ik weet dat ze door OCT aan dat contract gehouden worden, dus ik acht de kans 0,0 ik heb voorgesteld e.e.a. enigszins te compenseren met de kosten van de DSG tuning, maar dit is dan uitsluitend voor degenen die zowel motor als DSG laten remappen, ik ben echt voor jullie bezig, meer dan mijn best doen gaat niet helaas.
Ik hou je / jullie op de hoogte!

Corné, absoluut géén twijfel over jouw inzet dat weet je en wordt door allen erg gewaardeerd! Maar ik zie dit als 'zaken en privé gescheiden houden'.

Nogmaals ik wil voorkómen dat TVS zich (mogelijk) verschuilt achter dat contractverhaal.
Wij hebben een contract met TVS wat ze zelf hebben voorgesteld, opgesteld en ondertekent. Kan géén misverstand over bestaan. Erg vervelend maar zo werkt het wel in de zakelijke wereld, hoeven we Ronald hopelijk niet uit te leggen....
 

CDK

Forumguru
@Hetzer ik heb wel e.e.a. in de mail staan, maar daar komt volgende week een pdfje van, wil je iets weten? dan kan dat per PM :jaja:
 

micky

Forumguru
Laat maar horen wat hij te vertellen heeft ;)

Geen nieuws.

Ik ben zeker niet interessant genoeg, geen belletje gehad, hier wordt ik dus altijd zo geïrriteerd van, ik zit zelf in de verkoop, als ik dat doe verlies ik mijn klanten.

Heb nu 4 keer gebeld, 2 keer gesloten, 1 keer op een beurs (belt u volgende week maar terug) en nu dit...
Ik wil toch echt mijn geld uitgeven:banghead:
 

TheoStek

Forumguru
De garantie op een nieuwe Skoda is inderdaad 2 jaar zonder kilometerbeperking. Persoonlijk zegt die garantie mij niets, maar mijn blok was dan ook al enkele jaren leverbaar bij Audi, Porsche en VW, daar waren de kinderziekten al uit ;)

Garantie? 2 jaar?

Consumenten recht is meer dan garantie alleen, jammer dat bepaalde mensen niet verder kijken dan de neus van pineukio :maakmegek:
 

CDK

Forumguru
Vandaag weer wat mailcontact gehad over de vouchers, ze willen het graag netjes oplossen en ik heb al wat voorstellen gezien en probeer het onderste uit de kan te slepen voor de bezoekers van de afgelopen najaarsmeet.

Wordt vervolgd!
 

CDK

Forumguru
Beste leden,
hieronder de update die ik voor jullie heb, bloed zweet en tranen heeft het gekost, maar dit is hetgeen wat ik voor jullie uit het vuur heb kunnen slepen, ik hoop dat dit voor jullie OK is en dat het naar volledige tevredenheid is, dan kan ik de najaarsmeeting van 2013 hierna afsluiten ;) Ik durf te stellen dat je dit nergens anders voor elkaar krijgt!!!

Voor de oplettende lezers van de bijlagen.., ook voor mensen zonder voucher is er dus nog voordeel te behalen! :jaja:


Greetz Corné

Vouchers SkodaForum.jpg Chiptuning 2013+ modellen 1.jpg Chiptuning 2013+ modellen 2.jpg Chiptuning 2013+ modellen 3.jpg
 

Bijlagen

  • Skoda vouchers v2.pdf
    52,2 KB · Weergaven: 24
  • Chiptuning 2013+ modellen.pdf
    35,9 KB · Weergaven: 18
Laatst bewerkt:

Joske

Forumguru
Well done Corné :thumbsup:

Ook al heb ik er nul voordeel mee waardeer ik je inzet voor de mensen van het forum hier!

Top man!
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan