Tuning/software update

dirkie996

Forumguru
@ dirkie996:
Beste Dirkie,
De panda sport die ik had heb ik nieuw gekocht in 2008. En Duitse kwaliteit...?
Misschien herinner jij je nog het programma Top Gear? Daar hadden ze een test van dat model en daarin maakten ze de opmerking toen ze bezig waren met de test en de portieren sloten dat het wel leek of ze een auto van Duitse makelij hadden in de test. Zegt dat je genoeg?

Dat je expliciet vermeldt dat je al 35 jaar je rijbewijs hebt geeft mij een beetje het gevoel dat je denkt een broekie voor te hebben.
Maar ik kan je gerust stellen, ik heb het rijbewijs ook al heel wat jaartjes en, meer dan 35 jaar :jaja: en heb dus ook al heel wat voertuigen van verschillende merken tot mijn beschikking gehad.
Beste, je voelt je precies aangevallen, terwijl ik net heb aangehaald dat voor mij de discussie over wegligging en remmen gesloten was. Als jij inderdaad al langer dan 35 jaar auto rijd, en uw hoogtepunten een Panda Sport en nu de Citygo met de retestrakke wegligging, superremmen en een ongelooflijk vermogen. En terwijl die op hoge snelheid nog het comfort biedt van een limousine, dan vraag ik me af waarmee jij de laatste 30 jaar hebt gereden, als ik dit uit uw reacties opmaak( voor uw leeftijd dan, (als die klopt)Doordat jijzelf telkens terug je wagen zo ophemelt, begint het voor mij zelfs belachelijk te worden, uw argumenten.
Veel geblaat maar weinig wol, laten we het daarbij houden.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Dat is toch mooi om te zien op dit forum, dat het dan niet uit de hand loopt. Jaren geleden, toen dat nogal eens gebeurde, pleitte ik voor wat ik zelfregulatie noemde. En het werkt dus.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Maar dan moet het op een gegeven moment ook echt stoppen, wanneer we het daarover onderling eens zijn geworden. Zelfregulatie is mooi en werkt goed, maar het is natuurlijk niet zo dat de mogelijkheid tot ingrijpen door de leiding komt te vervallen. Dit is in die zin een beetje spelen met vuur, beste @Luuk Thijssen ;)
 
Bovenaan Onderaan