Tuner's Skoda Octavia RS 245 Berline "Octavius Rsus 'Codename': Red Baron"

leon-cupra

Forumguru
Maar met een gezin zou de ruimte van de R toch de doorslag hebben gegeven. :)
@Luuk Thijssen paar berichten terug waarmee men een R variant associeert.
Dus Bram is een jonge God in een gezinswagen :pardon:

zo een V60T8 mogen ze onmiddellijk hier thuis zetten. Meer vermogen dan een R, luxueuzer en beter afgewerkt, sportief ogend in een R-design uitvoering en die 180km/u … zullen wel tuners zijn die ermee raad weten.
 

Tuner111

Forumguru
Ja en dat ze nieuw, tenminste hier in NL, ook gewoon over de 100k gaan met flink wat opties.
Overigens denkik dat je met de Golf R weleens meer plezier kunt hebben op de Ring mocht dat nog op de planning blijven staan.

ik had een op de offerte (RS3) voor 85k. En idd de ring blijft hoor :D maar wss ga ik gewoon dan een wagen gaan huren ofzo :)
 

Tuner111

Forumguru
@JeSko idd :)

Maar ik ben wel opzoek naar nog een andere daily van max 2000 euro om van en naar mijn werk te gaan.. moest iemand iets weten staan.. Laat maar weten!

Benzine of diesel euro 5 :) (brussel lez he)

@leon-cupra

Klopt idd.

hij is naar een goede nieuwe thuis gegaan
 

JeSko

Forumguru
2000 voor een daily ik zou dan naar Honda kijken, maatje van me met zijn blauwe Civic heeft ook een extra daily Honda gekocht, rond dat bedrag. Een EJ9, super betrouwbare auto's, en zijn er wel enkele te vinden rond 2000-3000 euro.

honda-civic-honda-civic-1-4i-ej9-manual_8404502300.jpg

Valt met wat gespeel nog echt iets leuks van te maken ook, hoogtoerige blokjes die eeuwig mee kunnen mits degelijk onderhouden.

4dd1e8e9b16f2b00b7cfd8495a668b7b.jpg 7081616229_2c23528a7a_c.jpg
 

leon-cupra

Forumguru
Ietsje meer uitleggen en de Jef zijne gepimpte Cactus kopen. Net het grootste mankement verholpen :D

heb je veel reacties gehad @Tuner111 of net die ene goede geïnteresseerde? Verkocht via tweedehands of AutoScout24? Vandaag was ik toevallig aan het denken , had net de M2 gewassen , ideaal moment om advertentiefoto’s te trekken. Online zetten voor een prijs dat hij zeker weg mag en zien wat het geeft. :D
 

Tuner111

Forumguru
Ja idd nu bijna al een dik half jaar. met beetje pijn in het hart hoor... vraagprijs voor gehad dus ik klaag niet :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan Onderaan