Tuner's Skoda Octavia RS 245 Berline "Octavius Rsus 'Codename': Red Baron"

CDK

Forumguru
Van het 1 komt het ander Bram, ben benieuwd hoe je dat gaat oplossen met de Belgische keuring, want er is officieel vrijwel niets mogelijk, tenzij je op de originele velgen gaat keuren.
 

Tuner111

Forumguru
Van het 1 komt het ander Bram, ben benieuwd hoe je dat gaat oplossen met de Belgische keuring, want er is officieel vrijwel niets mogelijk, tenzij je op de originele velgen gaat keuren.

bwa niks is een groot woord :) zolang het binnen de perken blijft gaan ze niet veel zeggen hoor op velgen :)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Okki

Donateur
...ja...toen ook :jaja:

E.e.a. heeft met de grootte van de velg te maken....hoe groter hoe "ieler" de remschijf achter eruit ziet. Viel me nu ineens op....
 

Jooo...

Forumguru
Ziet er goed uit! Door de verlaging zitten de wielen idd precies dieper in de wielkasten. ik verschiet dat dat vooraan zo goed opvalt!
 

Antera

Donateur
Smoelt super nu hopen dat je het balkje nog over kan :-).
Spacers kan zeker maar dat in België een no go begreep ik. Maar even 15mm voor en 20 achter steken gaat het zeker beter ogen
 

Jooo...

Forumguru
Vroeger gebeurde dit bij ons ook met een houten balkje. Dit balkje is nu vervangen door ijzeren kantstukken op de zijkant van de put waar je over moet rijden. Als je nu te laag hangt heb je gewoon schade... jammer zeggen ze dan :nono::shutup:
 

Tuner111

Forumguru
thanks all :)..

ik kan overal over dus mag het op de keuring geen probleem vormen :) ik hebt het zelf niet voor spacers.. ga ineens voor mooie velgen gaan :D
 

Tuner111

Forumguru
61787393_174648183538334_326042431173213037_n.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: MaxN
Bovenaan Onderaan