Tuner's Skoda Octavia RS 245 Berline "Octavius Rsus 'Codename': Red Baron"

Tuner111

Forumguru
iemand een idee hoe je dit zou doen ? gaat om de blauwe lijn :)

51439102_1264697537039578_8557527647148461978_n.jpg
 

Spector

Forumguru
Ha, dat past na mijn laatste aanpassing van de voetverlichting ook wel in de mijne. Ben benieuwd. Waar heb je de foto vandaan? Is daar niet meer informatie te halen?

** laat maar, ik zag dat je al via Instagram degene benaderd hebt die de foto geplaatst heeft ;)
 
Laatst bewerkt:

Tuner111

Forumguru
@Tuner111 Citeren is onnodig als je reageert op het bericht direct boven het jouwe.
ja helaas geeft hij geen antwoord :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Tuner111

Forumguru
Mod edit: @Tuner111
Citaat verwijderd, zinloos als het er direct bovenstaat!

ja heb het al eens gezien wie weet stage 3 ik ooit.. maar das voor later :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skodiak

Senior Member
Orgineel BMW of aftermarket? Vindt het best mooi. Leuk om je te onderscheiden, maar lijkt mij verder niet echt functioneel.. of simply clever zoals Skoda betaamd.
 

Tuner111

Forumguru
Bram, dit is ook wel grappig. Weet alleen niet of het er ook op een Skoda een beetje uitziet/past.

dat is niet moeilijk te maken denk ik. een led stripje en klaar.. alleen zie ik niet echt het nut er van in maar knap is het zeker wel :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Tuner111

Forumguru
Door mod verwijderd citaat.
wel knap dat bmw dit aanbied ! helaas zal dit nooit het geval zijn bij skoda :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Canon-Eye

Forumguru
Uit de advertentie:
Dit accessoire is speciaal voor u gemaakt, zodat de nieren van uw BMW 5 Serie oplichten als welkom.

Volgens mij klopt die tekst niet helemaal. Moet zijn: "Speciaal voor ons gemaakt",
nl. om €575 extra (of €675 als de 15% kortingactie voorbij is) uit uw zak te kloppen. :pardon:
 
Bovenaan Onderaan