Tuners Golf MK8 R Variant "Codename: Sonic The R"

Tuner111

Forumguru
Tijd om een topic er over te maken :D

Na veel wikken en wegen & veel te vergelijken & de plus en minpunten te bekijken heb ik mijn geliefde "Rode Baron" weggedaan. Ik had wel nog wat plannen.. Maar toen kwam de Rrrrr langs & ik was verkocht. Ik heb altijd wel een zwak gehad voor een Golf R..

De reden voor een variant zijn de koffer & dat de passagiers wat ruimer zitten. En eigenlijk vindt ik de variant gewoon ook mooier dan de hatch.

Reden voor de Golf R:

Meer mod potentieel, 4x4, altijd al een r willen hebben :D

55omj9J1xCtcRtrIaf8Xg3-61c5c659a9b3e444b84455d8ceb5e577-VW-Golf-R-Variant-2022-Hero-1100.jpg



Kleur: Lapiz Blue Metallic

Opties:
  • Easy Open - elektrische opening en sluiting van de koffer, met sturing door sensor en vertraagde sluitfunctie
  • Audiosysteem "Harman Kardon", digitale 12-kanaals verst., subwoofer, 8 luidsprekers, 480 watt totaal vermogen
  • Achteruitrijcamera 'Rear View'
  • Head-Up Display
  • Travel Assist + Side Assist + buitenspiegels elek. inklapbare + Emergency Assist
  • Panoramisch opendak
  • "Winter" pack met verwarmbare zetels voor- en achteraan
  • LED-Matrix-koplampen IQ.LIGHT met LED-dagrijlicht
  • Navigatiesysteem "Discover Pro" incl. "Streaming & Internet", met spraakbediening
  • Design pack "Black Style"
  • "R-Performance" pack (incl. Drift-modus , achterspoiler in motorsport uiterlijk, incl. verhoogde topsnelheid
  • Aluvelgen 19" - ESTORIL BLACK - met banden 235/35 R 19
Mods:
  • VWR 600
  • Volledige detailbeurt van kop tot teen
  • ....
Verwachte leverdata: Tussen maart & Mei 2023 (Maar kan ook de zomer worden... )

Laat het wachten beginnen :D

volkswagen-golf-r-variant-2021.jpg


volkswagen-golf-r-variant-2021.jpg


 
Laatst bewerkt:

ertromp

Forumguru
Gefeliciteerd met je aanschaf / keuze en die is zeker het wachten waard zo'n mooie blauwe RRRRRRR. En wat een mooie opties heb je gekozen :thumbsup:
 

MaxN

Donateur
Mooie uitvoering Bram en idd succes met wachten..
Golf R is denk ik de beste Golf die je kan kopen en zeker een goede auto is zijn klasse(misschien wel de beste, zeker in praktische zin en dagelijks gebruik).
 

Rosinfield

† In Memoriam
Gefeliciteerd; zou zeker ook mijn keuze zijn als ik de centen had en nog niet elektrisch zou willen gaan. Maar niet normaal zeg, een dergelijke wachttijd
 

leon-cupra

Forumguru
Proficiat Bram .. eindelijk een R.
had je voor de RS ook niet eens op punt gestaan op een R te kopen maar dan een 7R? Hoe kwam het dat je toen geen R gekocht hebt?

En die wachttijd .. niets voor mij. Tegen dat die R geleverd zou zijn , zou de bestelbon voor iets anders al klaar liggen :D
 
Laatst bewerkt:

SuperBeeb

Forumguru
Heeft VW tenminste nog de tijd om de bugs uit de grote software update te halen :D
Maar los daarvan: mooie auto, beste kleur voor een R.
:thumbsup:
 

Tees

Donateur
Heel erg mooie bak Bram! Echt een mooie kleur, lijkt wel een beetje op de mijne (maar dan 10 jaar jonger en met 10x meer vermogen :deuk:). Dat wordt idd een heel lange zit, meer dan een jaar levertijd, poe... Maar des te mooier als ie er straks is!
 
Bovenaan Onderaan