Tuners Golf MK8 R Variant "Codename: Sonic The R"

Tuner111

Forumguru
Deze week de clio mogen in ontvangst nemen:


67010185-a5fb-4cec-ba73-743e75183085.jpg

7ad143bc-c4e0-4332-a1d8-6003285f570b.jpg

Dit word dus voor het komende jaar en half mijn dailyke :D

Ik heb gelijk er nieuwe bandjes op laten leggen, de huidige waren 16 jaar oud en dus echt wel versleten. Verder ga ik nog een onderhoud er laten op doen en dan is hij weer goed voor een jaar.. toch wel touring abboke genomen :D je weet maar nooit...

9f12f408-52ef-4f2f-aa48-1e81d91ad5e6.jpg
 

leon-cupra

Forumguru
Zegt nooit “nooit” :D:D

Eens je dat vermogen van de Clio gewoon bent , ga je denken “waarom nog zoveel vermogen nodig in een wagen. De Clio gaat ook vooruit” en dat ietsje minder luxe kom je ook wel gewoon. En je gaat zoveel geld besparen met de Clio :D:D

Zegt iemand die morgen naar een Cayman gaat gaan zien :deuk:
 

Tuner111

Forumguru
Zegt nooit “nooit” :D:D

Eens je dat vermogen van de Clio gewoon bent , ga je denken “waarom nog zoveel vermogen nodig in een wagen. De Clio gaat ook vooruit” en dat ietsje minder luxe kom je ook wel gewoon. En je gaat zoveel geld besparen met de Clio :D:D

Zegt iemand die morgen naar een Cayman gaat gaan zien :deuk:

neen ze :D

gewoon geraak je niet niet meer :D
 

Tuner111

Forumguru
Klop idd @Kanerr

Het brengt me waar ik moet zijn voor het jaar tussen de Octavia en de golf. Maar of dat genieten is weet ik niet.. eerder aftellen naar de golf
 

Tuner111

Forumguru
Puntjes die ik nu al zie.

Er zal weer een schroefset onderkomen KW DDC ofzo

Ook al eens aan het rond kijken voor de winterset...

Deze lijken we wel iets voor de winter:
30429.jpeg
 

Tees

Donateur
Alleen even die LED strook op de neus uit (laten) zetten, ik vind dat zó zonde van een verder behoorlijk mooie auto. Nouja, en de VW voorop natuurlijk, een vliegende pijl is toch mooier ;)
 
Laatst bewerkt:

Tuner111

Forumguru
Alleen even die LED strook op de neus uit (laten) zetten, ik vind dat zó zonde van een verder behoorlijk mooie auto. Nouja, en de VW voorop natuurlijk, een vliegende pijl is toch mooier ;-(
dat vindt ik nu echt een van de mooiere dingen :D

Vooral in het donker is dit echt mooi !

en de pijl tja... ik heb nog een skoda hé...

Skoda Karoq Sportline :)
 
Bovenaan Onderaan