Tuners Golf MK8 R Variant "Codename: Sonic The R"

Tuner111

Forumguru
@svda

wel ik moet nog een jaar wachten... op die tijd kan er nog veel gebeuren & vanaf mei 2022 komt er een nieuwe versie van het infotainment systeem
 

leon-cupra

Forumguru
Tegen dat je hem hebt ,Bram, is het al de Golf 8.5 of 9 :D
Dat je het geduld kan opbrengen om zolang te wachten … zit hier al vol ongeduld bij 2 weken wachten. :pardon:
 

Tuner111

Forumguru
Bwa... Geduld loont he :)

Zowiezo zal de golf een My24 worden. Met alle verbeteringen & de meeste kinderfouten uit. En moest dan toch er een facelift komen dan zal er wel eens gepraat worden met de dealer :)
 

leon-cupra

Forumguru
Ik was gisteren eens aan het zien op de tweedehandse markt. In DE staan er ook redelijk wat R varianten, ook in het blauw en de meeste zijn ook full option. Ook nog redelijk wat advertenties van wagens met 0 km of zeer beperkt.
Ik zou geen 1,5j wachten … ritje naar DE en je rijdt binnen de 2weken. :jaja:
 

Fmoon

Forumguru
Maar krijg je ook een bak ellende erbij (als het net zoals de Octavia is) hoe langer hij wacht hoe minder problemen is te hopen.
 

leon-cupra

Forumguru
Niet iedereen heeft die problemen en het is absoluut niet zeker dat alle bugs opgelost zouden geraken. Trouwens met updates zouden de problemen ook opgelost geraken bij de wagens die nu rondbollen.

Heb je een maandagwagen (uiteraard hopelijk niet), heb je ook een jaar en half gewacht op problemen. Vind het wachten om eventuele problemen te vermijden dan ook zinloos. Kan je beter wachten op de facelift . Zullen wss ook technische problemen of “design”fouten ook opgelost zijn.

En als laatste, sta je niet achter het merk, koop dan iets anders welke je wel vertrouwt.
 

Tuner111

Forumguru
Eeuwig ga ik niet wachten ze :D

Neen een jaartje is voor me wel te doen. Zeker om dat ik weet dat er een snellere hardware in de navi komt nu & nog wel enkele leuke dingen. Ook kan ik een plan opstellen wat er met de R gaat gebeuren op mod gebied...

Een jaar is zo voorbij, en ik rij nu ook... al is het wel soms vloeken :D
 

Tuner111

Forumguru
Alles zal vallen of staan of ze de ecu nog gekraakt krijgen...

Maar ik denk:
uitlaat
KW DDC
Stage 2+
en nog wel wat andere dingen :D
 
Bovenaan Onderaan