Tuners Golf MK8 R Variant "Codename: Sonic The R"

Tuner111

Forumguru
327903454_1247066976157813_6673220332705642991_n.jpg
 

JurgenM

Forumguru
eerste berichten waren dat hij met kerst er al zou zijn, maar dat was snel gekeerd :D

Ja spijtig inderdaad! En ze kunnen bij u ook totaal niets zeggen?

Bij ons staat er wel al een productienr. aan gekoppeld maar de componenten voor het open dak zijn niet beschikbaar.
 

EdK

Forumguru
Ach @sitechris zoals je kunt lezen heeft Tuner111 zich daar al op ingesteld !!
En hoeft niet lopend naar werk en naar huis toe.... dus tsja wat in het vat zit verzuurd niet en wat zal het een feest hier worden als hij uiteindelijk in 2015 eindelijk zijn wagen mag ontvangen..... :D
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ach @sitechris zoals je kunt lezen heeft Tuner111 zich daar al op ingesteld !!
En hoeft niet lopend naar werk en naar huis toe.... dus tsja wat in het vat zit verzuurd niet en wat zal het een feest hier worden als hij uiteindelijk in 2015 eindelijk zijn wagen mag ontvangen..... :D
Ja en dan krijgt hij er ook nog een tijdreis bij en is hij ineens weer een stuk jonger ;)
 

leon-cupra

Forumguru
Is dat eentje die je om de 6 maanden mag omwisselen? Demo-wagens? Of moet je er 4 jaar mee rijden.
Is dat eigenlijk niet spijtig om naast de R dan een bedrijfswagen te hebben? Je gaat amper kilometers doen met de R dan.

Ik zou voor de CLA SB gaan, mooi en practisch.
A1714887-E2A0-4949-8408-9117CE33AC7C.jpeg
 

hemi24

Forumguru
Ik zou voor de CLA SB gaan, mooi en practisch.
Als je een kabouter bent en bier per six-pack koopt misschien!
Jouw Y heeft bijna meer kofferruimte in de Frunk, dan zo’n CLA sb..!

Om te zien een mooie verschijning, alleen heeft de CLA een beetje verkeerd imago, gezien wat er doorgaans in rond rijdt, hier in NL…
Dan zou ik van het genoemde rijtje voor de GLA gaan!
 

leon-cupra

Forumguru
Ruimtewonder gaat zo een CLA niet zijn maar die bak bier zal er zeker in gaan.
En ook Bram heeft geen gezin. Die hoeft alleen maar te zien of iedere maand die zak geld in de koffer kan :D
 
Bovenaan Onderaan