Tuners Golf MK8 R Variant "Codename: Sonic The R"

Japanese Power

Donateur
Jaja. En wij mogen getuige zijn van de eerste meters ever van Bram in zijn nieuwe bolide. Fraai hoor en netjes binnen de verwachte levertijd. Laat het genieten maar beginnen! Veel plezier met je nieuwe ride.
 

Tuner111

Forumguru
Hi, I am Sonic ⚡️

Nice to meet you all, you will see me everywhere my ride goes. My cars name is a cool one. "Sonic the R" almost as fast as me!

So let's go on some great adventures together!

⚡️

347259924_3266933843452584_6503495412811178724_n.jpg
 

Bijlagen

  • 347432962_1204287446957571_8991626725051973389_n.jpg
    347432962_1204287446957571_8991626725051973389_n.jpg
    109,3 KB · Weergaven: 12

Tuner111

Forumguru
Alé Bram wanneer gaat ie laag en op dikke wielen? ;) Tzal vast al wel kriebelen :tongue:

Niet ;)

Verlagen doe ik zowiezo niet meer, teveel gedoe altijd... een set mooie oz ofzo zit er wel nog in met de tijd. Ik ga hem echt stock houden op een paar leuke goodies :)

VWR 600 evo (onderweg)
Setje MPS4S of tegen dan de 5S
en voor de rest gewoon rijden en genieten. Het onderstel is eigenlijk voor me goed genoeg + Met het nieuwe DCC is het zo instelbaar als je maar wil.

Neen de zotte mod jaren zijn voor me voorbij, zeker aan de r... Als ik nog eens een leuk projectje zou starten is het echt iets waar ik een trackday car van zal maken. Maar dat is voor binnen een paar jaar mss.

En neen ik doe geen sonic pak aan ;)
 

leon-cupra

Forumguru
Je kan jouw Octavia RS terugkopen als track toy. Dat was toch het origineel plan :pardon:

De zotte jaren zijn voorbij … ben je de 40 al gepasseerd ?? :D;)
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ik had met de Polo GTI ook totaal geen behoefte aan verlagen. Als het je louter te doen is om de rij-eigenschappen en de verlagingslooks niet boeien, dan hoeft het niet. Nu met de Up is het een ander verhaal; de rij-eigenschappen zijn echt mega veranderd door de schroefset.
 

JeSko

Forumguru
@Canon-Eye

Uiteraard aan de combinatie van beiden. Een lage auto met slappe veren gaat niet lekker sturen, en een hoge auto met straffe veren gaat ook niet lekker sturen.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Voornamelijk dat laatste. Veel robuuster en strakker. Hij staat ook niet extreem laag. Wilde wel zoveel mogelijk comfort behouden. En dat is zeker niet minder nu
 

sitechris

Donateur
Bij Up GTI snap ik dat. Heerlijk autootje maar standaardchassis net niet strak genoeg. Maar bij een Golf R of GTI is het niet perse nodig. Standaard chassis al gewoon supergoed.
 

ertromp

Forumguru
De knipperlichten in de spiegels van de golf 8 vind ik inderdaad een tegenvaller in duidelijkheid. Zou nog een mooie upgrade zijn als daar wat fel / dynamisch in zou kunnen.
 
Bovenaan Onderaan