Tuners Golf MK8 R Variant "Codename: Sonic The R"

leon-cupra

Forumguru
@JeSko niet slim hé Jef … je neemt die Tesla aan , minuut later zet je hem op AutoScout en week later koop je 10 UP GTI’s (of iets anders). ;)

Klopt idd vd lak. Als je een paar FB pagina’s van detailers volgt zie je heel veel de erbarmelijke staat van nieuwe lak. Bmw is daar ook sterk in, de befaamde “sinaasappelhuid”. Daarnaast , dealers zijn ook “schuldig”. Ze huren van die wasbedrijfjes in die voor een habbekrats een wagen poetsen. Heb het nog gezien toen ik bij Nissan werkte, 1 emmer water voor 3 wagens te poetsen. :banghead:
 

leon-cupra

Forumguru
Niets mis met een derde bank.
En moest je nog de 150k op de bank staan hebben is het slimmer om die derde bank aan te spreken. Met de 150k doe je investeringen die opbrengen. Met de winst betaal je derde bank. Op het einde van de rit is jouw vermogen veel hoger door de derde bank. :pardon:
 

JeSko

Forumguru
Mooi ding hoor Bram! De 8ste gen Golf moest ik eerst aan wennen, maar vooral in R en GTI vind ik ze uiteindelijk toch wel heel dik geworden, al blijft de 7.5 mijn persoonlijke favoriet.
 

leon-cupra

Forumguru
Knap resultaat al maar als detailer zou ik zo een foto niet op een mediakanaal zetten. Je ziet, door de lichtinval, precies een kleurverschil op de bumper tov de carrosserie.
 

leon-cupra

Forumguru
Was mij in eerste instantie niet opgevallen maar mijn oog valt er net op. Valt dat in het echt enorm op? Ontsiert dat de wielkas niet?
IMG_2601.jpeg

@JeSko met dat klein randje kan je ervoor zorgen dat jouw velgen om die ene mm wel goedgekeurd worden op de keuring ;)
 

leon-cupra

Forumguru
daarmee dat ik het er ook bij zette “ lichtinval”. Weet ook wel dat het geen kleurverschil is in het echt maar door de andere materie en lichtinval geeft het optisch een kleurverschil. Vind het niet een goede foto om als detailer op een mediakanaal te zetten, that’s all ;)

@JeSko velgen/banden zijn te breed. Met een auto genre Audi RS zouden ze de wielklassen verbreden maar bij een Golf R, om een R nog een beetje betaalbaar te houden, hangen ze die stukjes daar aan. Voor de keuring is de wielkas nu breder en valt de velg binnen de wielkas. Ridicule regel maar het voldoet voor de keuring. Daarmee ook mijn vorige reactie naar jou toe.
 

Tuner111

Forumguru
Wat doet dat randje dan @Tuner111 ?

Niks :D
Europa veplicht dit omdat de wielen in de kasten moeten zitten. vanaf ze gelijk staan of beetje naar buiten moet dit op de wagen...

voor het van de wagen te halen is eigenlijk geen werk.. gewoon afklikken... maarja ik zie wel. atm stoort het me niet echt. De baron had het ook al..
 
Bovenaan Onderaan