Trekhaak 7 of 13 polig

hemi24

Forumguru
Wordt de F2 (in NL) wel met af-fabriek trekhaak geleverd?
De trekhaak op de O2 wordt (altijd) naderhand in NL gemonteerd.

Ron467

Actief lid
Weet niet of trekhaken ook af fabriek geleverd worden.

Dat ze zeggen dat een vaste trekhaak met PDC niet mogelijk is, is omdat men dat heeft gehoord en voor waar aanneemt.

Meten is weten en dat kost moeite, gewoon napraten wat men gehoord heeft is makkelijker.
De meethoek van de sensors is bekend, je weet waar ze zitten, je weet de lengte van de trekhaak en kan dus uittekenen of de trekhaak in het meetveld zit of niet....

Kan je nagaan hoe krachtig zo een mening is; ik heb zonder verder nadenken pas ook een trekhaak met afneembare kogel geplaatst wegens die mening terwijl mijn vorige auto ook een vaste trekhaak had met PDC!

woozie

Actief lid
maar een auto bestellen zonder dat je kan meten waar de sensoren komen lukt ook niet :)
dus denk dat er gauw gekozen wordt voor een afneembare trekhaak.

ik heb het ook voor waar aangenomen dat het niet mogelijk is.. en als je niet weet waar de sensoren komen is het goed om het in het achterhoofd te houden.

Ron467

Actief lid
Mijn dealer weet het (gelukkig) ook.
zojuist een Fabia combi 1.2 TSI DSG Dynamic besteld met PDC Én vaste trekhaak.

Trekhaak af fabriek genomen omdat bij de nieuwste facelift de electriek via canbus verloopt, en er dus niet meer zo eenvoudig stroom van je achterlicht genomen kan worden zonder bewerken van de computer. En dan is het verschil tussen vast en afneembaar toch weer 300 euries. En natuurlijk: vast stoort mij niet.
en de PDC dus ook niet........

Ron

Bovenaan Onderaan