Topsnelheid verschillende modellen

magic_skoda

Nieuw lid
Dit weekend even naar Munchen geweest met mijn 02 2.0 TDI DSG en op de maxidot 219 Km/h gekregen, is volgens mij meer dan de opgave vanuit de fabriek. De 800 km die "vlogen"letterlijk voorbij /forum/images/graemlins/laugh.gif
 

Wiseguy

Actief lid
dat wil ik graag geloven ja.... voorlopig is mijn teller blijven hangen op 202km/h... harder vond ik niet verantwoord in dit kleine landje, waar de acceptgiro-brigade op iedere hoek zijn opwachting kan maken....
 

Logic

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
voorlopig is mijn teller blijven hangen op 202km/h... harder vond ik niet verantwoord in dit kleine landje

[/ QUOTE ]

En dit was nog wel verantwoord? /forum/images/graemlins/crazy.gif
 

Droopy

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
voorlopig is mijn teller blijven hangen op 202km/h...

[/ QUOTE ]
/forum/images/graemlins/ot.gif Bestaat er niet zoiets als rustig inrijden /forum/images/graemlins/confused.gif
 

Wiseguy

Actief lid
@Logic: Op een geheel leeg stuk weg rechtuit vond ik dat op dat moment nog wel verantwoord ja.... /forum/images/graemlins/grin.gif maar je gaat dan wel gruwelijk snel, dat geef ik acuut toe /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/yeah.gif

@Droopy: huh? rustig watte?

Is mij niets van verteld bij de aflevering (ook niet echt naar gevraagd moet ik zeggen /forum/images/graemlins/grin.gif ... bovendien heb ik bij mijn vorige auto te horen gekregen dat dat tegenwoordig echt niet meer hoeft... Alleen moet je zorgen dat je je oliepeil de eerste maand een beetje in de gaten moet houden.

Duss..... hij rijdt lekker.... /forum/images/graemlins/wink.gif
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Ja als je wil scheuren kan je dit best doen bij onze oosterburen.

[/ QUOTE ]

Oud papier is toch voordeliger, om te scheuren. /forum/images/graemlins/baby012.gif
 
Dit weekend ook voor het eerst door D heen met m'n O2 2.0 FSI; de teller haalde bij mij 225. De GPS gaf toen 213 aan. Wellicht dankzij het sportonderstel geen probleem met de wegligging ondervonden.
 
@Wiseguy, je doet je naam wel eer aan /forum/images/graemlins/crazy.gif ...... elke nieuwe auto dien je rustig in te rijden. Ik weet niet wie je dat heeft wijs gemaakt dat je meteen kan scheuren in een nieuwe bak want je merkt direct aan een auto wanneer deze goed is ingereden. Mijn dealer vertelde dat er overigens wel bij.
 

Wiseguy

Actief lid
Nou, ik moet zeggen dat de uitspatting van 202km/h ok echt wel eenmalig is.... het is niet zo dat ik mijn auto direct na aflevering gelijk aan het afbeulen ben. Maar de motor af en toe kietelen kan geen kwaad hoor... bovendien rijd ik op dit moment ongeveer 1750 tot 2000km per week... du een inrij-periode van ongeveer 2000km (die ik eerder wel eens heb meegekregen van een leverancier) die ben ik inmiddels al lang voorbij... /forum/images/graemlins/grin.gif
 
Ik heb zelf 1500km rustig aan gedaan, daarna ben ik wat "sportiever" gaan rijden /forum/images/graemlins/489.gif

Dat showmodel van de dealer was vanaf dag 1 al afgracht. De motor klonk als dat van een trekker, merkte duidelijk verschil tussen een rustig ingereden diesel. /forum/images/graemlins/ot.gif Ik dacht eerst dat het normaal was bij Skoda en de O2 bijna niet genomen, uiteindelijk toch het risico genomen.
 

Droopy

Actief lid
/forum/images/graemlins/ot.gif Toch zou ik niet willen dat je de poll gaat winnen wie heeft zijn auto zo snel mogelijk niet meer
 

Wiseguy

Actief lid
Wees maar gerust... tot nu toe nog nooit een ongeluk gehad vanwege te hard rijden.... en ik weet echt wel dat een ongeluk in een klein hoekje zit... /forum/images/graemlins/wink.gif Ik was wel van plan nog heel wat tijd te genieten van mijn O2. /forum/images/graemlins/grin.gif
 
Heb met de Fabia van mijn ouders de 190 aangetikt.. Maar toen moest ik weer afremmen omdat 't wat drukker werd /forum/images/graemlins/smile.gif
 

octofreak

Actief lid
Heb met mijn 2.0TDI even 190 aangeraakt toen ik even niet oplette en het gas wat langer intrapte.. /forum/images/graemlins/1761.gif
 

Droopy

Actief lid
En vertel het zo maar eens aan oom agent. Die geloofd ook nog in sprookjes /forum/images/graemlins/2133.gif
 

Wiseguy

Actief lid
Nee, echt waar agent..... Zomaar... ineens.... ECHT WAAR!!!

(en dan met blonde haren en blauwe ogen een onschuldige Bambi look op zetten....) /forum/images/graemlins/grin.gif
 

Ralph

Lid
240 op de teller... was bijna windstil en vlak wegdek.

Ik rij een octavia 2005 2.0 TDI getuned naar 200PK
 
Bovenaan Onderaan